ابزارهای تست سرعت وبسایت


 

ابزارهای تست سرعت وبسایت، برای سنجش سرعت، که در سئو سایت تاثیر گذار است، مهم هستند.

در این مقاله خلاصه‌ای از توضیحات چند ابزار کارآمد در این زمینه را به شما توضیح می‌دهیم.با پلتفرم فریلنسری بومران با ما باشید.

ابزارهای متعددی برای سنجش سرعت وجود دارد. 4 ابزار کاربردی به قرار زیر است:

      Google PageSpeed Insights

 

صفحه PageSpeed Insights-پلتفرم دیجیتال مارکتینگ بومران

این ابزار که برای خود گوگل است، به سرعت وبسایت شما از 1 تا 100 ، امتیاز می‌دهد.

هر چه امتیاز سایت شما بیشتر باشد یعنی وضعیت سرعت آن بهتر است. اگر در این سایت امتیازی بالاتر از 85 دریافت کند، به این معناست که وبسایت شما دارای عملکرد مطلوبی است. از مشاور بازاریابی دیجیتال نیز میتوانید بهره مند شوید...

 

 

 

 

GTmetrix

 

صفحه تست سرعت GTmetrix-پلتفرم دیجیتال مارکتینگ بومران 

این ابزار از A تا F به سرعت وبسایت شما امتیاز می‌دهد. هر چه حرف امتیاز شما به A نزدیکتر باشد، وضعیت سایت شما مطلوبتر است. در غیر این صورت، هر یک از بخش‌هایی که باعث کاهش سرعت وبسایت شما می‌شود را به شما یادآور می‌شود.

جی تی متریکس در 6 بخش وبسایت شما را بررسی می‌کند:

  • YSlow
  • ، PageSpeed،
  • نمودار آبشاری،
  • محور زمانی بارگذاری،
  • ویدئو و سابقه سایت.

با استفاده از این ابزار می‌توانید وضعیت سرعت ساییتان را از چندین موقعیت جغرافیایی مختلف بررسی کنید. همچنین می‌توانید نوع مرورگر خود را انتخاب کنید. در سایت استخدام فریلنسر میتوانید پروژه دریافت کنید.

 

 

 

 

 

     WebPageTest

صفحه تست سرعت webpagetest-پلتفرم دیجیتال مارکتنیگ بومران 

عملکرد این ابزار همانند ابزارهای فوق است؛ با این تفاوت که موقعیت‌های جغرافیایی بیشتری را برای انتخاب در اختیار قرار می‌دهد. وب پیج تست هم بر اساس موقعیت مکانی و هم بر اساس نوع مرورگر به آنالیز وبسایتتان اقدام می‌کند.

این ابزار نتیجه سرعت وبسایت را بر اساس تست‌های مختلف خود نشان می‌‌دهد. از جمله:

  • تست‌های TTFB،
  • فشرده‌سازی،
  • Cache کردن،
  • استفاده از CDN
  • و مواردی دیگر؛

در نهایت نتیجه را از حروف A تا F نمایش می‌دهد.

وب پیج تست، گزارش خود را در 8 بخش ارائه می‌دهد: خلاصه‌ای از گزارش، مرور عملکرد وبسایت، جزئیات بارگذاری محتوا، Screenshots، آنالیز تصاویر، نقشه سرعت بارگذاری اجزای مختلف صفحه مورد نظر.

 

Pingdom Tools

صفحه تست سرعت pingdom-پلتفرم دیجیتال مارکتنیگ بومران 

از میان ابزارهای تست سرعت سایت، این ابزار یکی ازابزارهای تست سرعت وبسایت برای سنجش سرعت سایت است.

همچنین بعنوان یک ابزار قدرتمند در این زمینه که از طریق مانیتورینگ اطلاعات لود سایتتان را می‌دهد، شناخته می‌شود.

این ابزار به لحاظ جغرافیایی بیشتر از ایالات متحده اطلاعات ارائه می‌دهد.

Pingdom Performance Insights یکی از بخش‌های کاربردی و بسیار مهم این ابزار است. این بخش اطلاعات دقیقتر از نحوه عملکرد وبساییتان می‌دهد که بر اساس قوانین Insight عملکرد گوگل است

Dare boost 

این نرم افزار نیز فضایی مشابه سایر نرم‌افزارهای تست سرعت وب‌سایت دارد. با این تفاوت که برای استفاده از امکانات آن باید به صورت رایگان در آن ثبت‌نام کنید. از طریق این نرم‌افزار اطلاعاتی از قبیل :

  • تحلیل تصویری داده‌ها و تعریف هر پارامتر به شکلی ساده و قابل فهم
  • تجزیه و تحلیل ویدئویی بارگذاری وب‌سایت، از طریق این ویدئو روند بارگذاری اطلاعات موجود در هر صفحه از وب‌سایت را برای کاربر متوجه می‌شوید.

تنها عیب این نرم افزار روند ثبت‌نام اجباری برای بهره بردن از خدمات آن است. بسیاری از کاربران با این بخش از نرم‌افزار مشکل دارند و آن را وقت‌گیر می‌دانند. اما ارائه‌ی اطلاعات تصویری نکته مثبتی است که این نرم‌افزار را در میان بخشی از کاربران محبوب کرده است.در آکادمی دیجیتال مارکتینگ میتوانید این موارد را آموزش ببینید.

 

 

 

Website speed test (image analysis tool)  -6

در ترندهای امروز دنیای دیجیتال مارکتینگ استفاده از محتوای تصویری در کنار محتوای متنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. صفحات وب‌سایت معمولا پر از عکس‌های مختلف و با کیفیت هستند که باید به خوبی برای مخاطب نمایش داده شوند. نرم‌افزار website speed test بیشتر به بررسی سرعت آپلود عکس‌ها می‌پردازد. ویژگی‌های این نرم‌افزار عبارتند از:

  • تمامی تصاویر موجود بر روی صفحات وب‌سایت شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و فضای اشعال شده توسط هر کدام و مقدار فضایی که با فشرده‌سازی آنها به کمک روش‌های مختلف آزاد می‌شود را مشخص می‌کند.
  • مشخص می‌کند چه تعداد از تصاویر وب‌سایت شما با موفقیت بارگذاری می‌شوند و این تصاویر برای بازگذاری چه مقدار دیتا مصرف می‌کنند.
  • به شما روش‌های فشرده‌سازی ای را پیشنهاد می‌دهد که بدون افت کیفیت تصاویر حجم آنها را تا بیشترین حد ممکن کاهش دهید.

SEO site check up  -7

همانطور که می‌دانید سرعت بارگذاری یک وب‌سایت بر اولویت بندی آن توسط موتورهای جستجو یا همان سئو وب‌سایت تاثیر بسزایی دارد. ابزار SEO site checkup سرعت بارگذاری وب‌سایت را در کنار سایر پارامترهای سئو برای شما نمایش می‌دهد. ویژگی‌های این نرم‌افزار عبارتند از:

  • این نرم‌افزار تمامی پارامترهای موثر بر رتبه‌بندی و کارایی وب‌سایت شما را مورد توجه قرار می‌دهد و یک ابزار مناسب برای سئوی وب‌سایت است.
  • ارائه‌ی این گزارش به شما کمک می‌کند تا تاثیر سرعت وب سایت را بر روی سایر پارامترها بد

برون سپاری پروژه های دیجیتال مارکتینگ


 همه‌ی تیم‌های بازاریابی با مشکل کمبود زمان و منابع مواجه هستند. بنابراین لازم است که برخی از پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ به صورت برون سپاری برای شرکت یا کسب و کار شما انجام شود. اما سوال مهم اینجاست که کدام یک از بخش‌های کار را می توان به افرادی خارج از مجموعه خود را واگذار کرد؟برون سپاری پروژه چه مزایا و معایبی دارد؟

در این مقاله تلاش می کنیم تا به این سوالات پاسخ دهیم.با پلتفرم فریلنسری بومران همراه باشید.

نکته مهم اینجاست که قبل از تصمیم گیری برای برون سپاری پروژه باید در مورد پارامترهای مانند تیم مارکتینگ داخلی، بودجه، ارتباطات درون پروژه‌ای و توانایی کارمندان مجموعه‌ی خود فکر کنید. شما باید بدانید که چه مقدار بودجه برای انجام یک پروژه دارید. ظرفیت کارمندان شما در چه حد است و کدام یک از بخش‌های کار نیاز به ارتباط فیزیکی دارد. همه‌ی این فاکتورها در تصمیم گیری برای برون سپاری یک بخش پروژه تاثیر گذار است.

 فعالیت‌های با قابلیت برون سپاری

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت و برنامه نویسی یکی از بخش‌های تخصصی دیجیتال مارکتینگ استاین وب سایت شماست که به عنوان پایگاه اصلی کسب و کار شما در فضای مجازی شناخته می‌شود. به علاوه بازار فروش، ایجاد مشتریان سرنخ، عامل شناخته شدن برند شما و خدمات مشتریان همه از طریق وب سایت اتفاق می‌افتد. بنابراین داشتن یک وب سایت تخصصی و درست از اهمیت ویژه‌ای برای کسب و کار شما برخوردار است. برای مشاور بازاریابی دیجیتال در این زمینه با بومران تماس بگیرید.

طراحی وب سایت و برنامه ریزی آن یک کار فنی است که نیازمند تخصص و تجربه کافی است. انجام این کار به صورت درون مجموعه‌ای نیازمند نیروی کار متخصص و استفاده از نرم افزارها و پلاگین‌های تخصصی است. فراهم آوردن این امکانات در یک شرکت نیازمند صرف زمان،هزینه و نیروی انسانی است. بنابراین بهتر است این کار را به متخصصین آن بسپارید. برون سپاری پروژه در این زمینه علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، موجب رسیدن به نتایج بهتری خواهد شد

.برندینگ

معمولاً کسب و کارهای بزرگ برای طراحی‌های مرتبط با برندینگ و ری برندینگ از افراد متخصص استفاده می‌کنند. کسب و کارهای کوچک اما با تصور اینکه همان کارمند تمام وقت طراح موجود در مجموعه آنها توانایی انجام این کار را دارد،گاهی از سپردن پروژه های بزرگی مثل طراحی لوگو  به افراد متخصص خودداری می‌کنند. اما باید بدانید که یک طراح با تجربه که در زمینه برندینگ فعالیت می‌کند با طراح ساده ای که برای انجام کارهای گرافیکی شرکت شما استخدام می‌شود، بسیار متفاوت است. در سایت استخدام فریلنسر میتوانید پروژه برون سپاری کنید.

 

 ۳.بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو

سئو یکی از فرایندهای مهم دیجیتال مارکتینگ است که برای هر کسب و کار دیجیتالی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در واقع بهینه سازی موتورهای جستجو مجموعه‌ای از فاکتور هاست که منجر به بهتر دیده شدن شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجو می‌شود. این مسئله از اهمیت ویژه‌ای برای موفقیت کسب و کار شما برخوردار است. از آنجایی که سئوی وب سایت بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو مرتباً در حال تغییراست. و از طرفی نیازمند تخصص و

بنابراین  برای کسب و کارهای کوچک و متوسط برون سپاری پروژه سئو را پیشنهاد می‌کنیم.برای انجام پروژه در منزل نیز میتوانید از همین الان اقدام کنید و کلیک کنید.

۴.تبلیغات دیجیتال

مانند سئو، تبلیغات دیجیتال هم یک تخصص ویژه است که در طول زمان ترندهای مرتبط با آن تغییر می‌کند. بنابراین برای اینکه تبلیغات موفق داشته باشیم و با صرف کمترین هزینه بیشترین نتیجه را ببینید لازم است این فعالیت را به افراد متخصص واگذار کنید.

البته وابسته به گستردگی کسب و کار شما، ممکن است استخدام یک دیجیتال برای شما مقرون به صرفه باشد. برون سپاری پروژه تبلیغات دیجیتال کاملاً وابسته به بودجه و گستردگی کسب و کار شماست.

فعالیت‌های بینابینی

 بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

معمولا تعیین استراتژی‌های کلی شبکه‌های اجتماعی با کمک گرفتن از مشاوران دیجیتال مارکتینگ انجام می‌شود. اما برون سپاری تمام فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به شخصی خارج از مجموعه، تقریباً کار درستی نیست. پیشنهاد می‌شود برای استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی از داخل از مجموعه نیروهایی را در نظر بگیرید. این افراد تقویم محتوای مورد نظر را تهیه کرده و به تولید محتوا می‌پردازند. در مرحله‌ی بعدی با ارزیابی یک دوره زمانی و  استفاده از تجربیات مخاطبان خود می‌توانید برای بهبود بازاریابی خود تلاش کنید.

ایمیل مارکتینگ

یا ایمیل مارکتینگ بخشی از کسب و کار شماست که توسط افراد داخلی کسب و کار کاملاً قابل مدیریت است. حضور پلتفرم‌هایی مانند Mailchimp کمک بسزایی در مدیریت این کمپین تبلیغاتی می‌کند. در مقابل برای بازاریابی اتوماتیک، نیازمند کمک افراد متخصص در این زمینه هستید. بازاریابی اتوماتیک دارای مقررات خاص خود است . این مقررات شامل رعایت حریم خصوصی افراد می‌شود. بنابراین هر خطایی در این زمینه می‌تواند شما را با چالش‌های زیادی روبه‌رو کند.

گردش کار دقیق‌تر اتوماسیون بازاریابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. معمولاً کسب و کارها برای پیکربندی بندی اولیه و اجرای اتوماسیون بازاریابی به آژانس‌ها و کارشناس‌های معتبر مراجعه می‌کنند. با گذر زمان می‌توانید مدیریت این سیستم را از درون سازمان بر عهده می‌گیرد. البته سطح پیچیدگی‌های اتوماسیون و صلاحیت‌های داخلی مجموعه‌ی شما، بر این تصمیم تاثیر گذار است.

 

 

برندینگ و بازاریابی

منظور از برندینگ همه‌ی طراحی‌ها،نوشته‌ها و تمام عناصر تصویری است که به طور واضح سازمان، تولیدات و خدمات شما را تعریف می‌کند. این عناصر تصویری نقطه تمایز شما از سایر شرکت‌های موجود در بازار هدف است.

از طریق برندینگ مشتریان شما می آموزند که ارزش کسب و کار شما در چه سطحی است، با آنها چگونه رفتار می‌کنید و می‌توانند در آینده چه انتظاراتی از شما داشته باشند. با پلتفرم فریلنسری بومران همراه باشید.

برخی از کسب و کارها به غلط تصور می‌کنند که  برندینگ به معنی تظاهر به بزرگ و خاص بودن شرکت آنهاست. باید توجه داشته باشید که برند شما باید دقیقاً معرف کسب و کار شما و سطح آن باشد. بزرگ نمایی در برندینگ عامل موفقیت برای هیچ شرکت و کسب و کاری نیست.

 تفاوت بازاریابی با برندینگ

برندینگ و مارکتینگ دو مفهوم جدا از هم در یک کسب و کار است. برند شما مشخص می‌کندکه شما چه کسی هستید. در مقابل مارکتینگ مجموعه‌ی تلاش هایی است که شما برای نشان دادن خود به افراد انجام می‌دهید.

در واقع برندینگ و مارکتینگ از یکدیگر جدا نیستند. شما به بازاریابی نیاز دارید تا توجه افراد را نسبت به کسب و کار خود جلب کنید و ترافیک بیشتری به دست بیاورید. همچنین به برندی نیاز دارید تا اعتماد سازی کنید، خریداران بیشتر جذب کنید و با ایجاد مشتریان موفقیت در کسب و کار خود را گسترش دهید. برای اطلاع بیشتر میتوانید از مشاور بازاریابی دیجیتال بهره مند شوید.

 

 فعالیت‌های مرتبط با برندینگ:

  • ایجاد هویت بصری و زیبایی شناسی
  • طراحی‌های خلاقانه برای تبلیغات وب‌سایت و پکیج محصولات
  • نمایش ارزش‌های شرکت، در کلیه تعاملات با مشتریان
  • ایجاد تطابق و همخوانی میان فرهنگ مدنظر شرکت و برند شما

 فعالیت های مربوط به مارکتینگ:

  • فیس بوک، گوگل و تبلیغات کلیکی
  • وب سایت، بلاگ و حساب‌های کاربری مربوط به شبکه‌های اجتماعی
  • کمپین‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی
  • ایمیل مارکتینگ
  • سئو

 اهمیت برندینگ

تعیین کننده اولین برداشت از کسب و کار

اولین برداشت ذهنیتی است که در هفت ثانیه اول شکل می‌گیرد. این مدت زمان تعیین کننده قضاوت افراد در مورد شماست.  مطالعات روانشناسی نشان می‌دهد که تنها یک دهم ثانیه  طول می‌کشد تا شخص قضاوت کند که شخص دیگر قابل اعتماد هست یا خیر.

البته این تحقیقات در مورد ملاقات دو نفر انجام شده است. اما به هر حال یک دهم ثانیه  یا ۷ ثانیه هر دو زمان کمی هستند  که شما برای جلب اعتماد مشتریان خود در اختیار دارید. بنابراین برندینگ حرفه‌ای و زیبا می‌تواند در کمتر از ۷ ثانیه اطمینان مشتریان را به خود جلب کند.در سایت استخدام فریلنسر میتوانید پروژه دریافت کنید.

افزایش قیمت محصولات

وقتی شما یک برندینگ موفق داشته باشید، ارزش و اعتبار کافی را میان مصرف کنندگان بدست خواهید آورد. بنابراین مصرف کننده به هنگام خرید از شما اعتماد می‌کند که این بطری آب معدنی از کیفیت ویژه‌ای برخوردار است. در نتیجه قیمت پرداخت شده را مطابق با ارزش آن می‌داند و در برابر ًقیمت مقاومتی نمی‌کند. در مقابل اگر اعتبار لازم را در میان مصرف کنندگان و مشتریان نداشته باشید، مشتری سخت‌تر به شما اعتماد کرده و در نتیجه برای خرید  نسبت به قیمت سختگیرتر خواهد بود

 عامل ایجاد مشتریان وفادار

به نظر شما چرا گوشی های آیفون سالهاست مشتریان زیادی دارد؟ مشتریان اپل قبل از عرضه آخرین محصولات در انتظار خرید در صف ایستاده اند.

اگرچه گوشی های اپل از قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است. اما این به این معنی نیست که تنها گوشی خوب و حرفه‌ای موجود در بازار، گوشی‌های آیفون هستند. چیزی که آیفون را از بقیه برندها جدا می‌کند فعالیت مستمر آن در زمینه برندینگ است.  با وجود اینکه شرکت اپل علاوه بر گوشی‌های آیفون محصولات بسیار زیادی دارد اما تنها گوشی های آیفون هستند که  این سطح از موفقیت را کسب کرده‌اند.

در واقع کیفیت محصولات آیفون در طول زمان اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده و این باعث ایجاد وفاداری در میان آنها شده است. به طوری که کاربران قبلی اپل گوشی‌های آیفون را نسبت به انواع دیگر گوشی‌ها ترجیح داده و عموما تمایل به تعویض  این برند با برند دیگری ندارند.

پرورش فرهنگ سازمان

برای یک شرکت اهمیت برندینگ فراتر از فروش محصولات است. این فرآیند یک ابزار قدرتمند برای استخدام و جذب نیروی انسانی است.

منظور از فرهنگ یک شرکت مجموعه‌ای از ارزش‌ها و باورهایی است که کارمندان آن شرکت به آن پایبند‌اند. برندینگ تعیین کننده این فرهنگ است.

تمام آن چیزی که برند شما در مورد آن با مشتریان صحبت می کند، باید در سیاست‌های داخلی دفتر کاری شما وجود داشته باشد. مهم است کارمندان شما احساس کنند در فضای کار می‌کنند که تمام فرهنگ های القا شده به مشتریان در آن رعایت می‌شود نیز دارای استراتژیهای مختلف است.

تقویت استراتژی‌های بازاریابی

ایجاد یک برند خلاق و جذاب به شما کمک می‌کند تا به اهداف خود در زمینه فروش و مارکتینگ دست پیدا کنید. برای همه فعالیت‌های بازاریابی شامل تبلیغات خلاق در شبکه های اجتماعی یا هر جای دیگری در فضای مجازی استفاده از المان های تصویری خلاق توجه مشتریان را بیشتر به خود جلب می‌کند. و همه فرآیند فروش را  آسان تر می‌کند.

اگر رنگ ها و المان های به کار برده شده در تبلیغات مطابق با طراحی های مرتبط با برند شما باشد کمک می‌کند تا مخاطبان به محض دیدن این تبلیغات شما را به یاد بیاورند و در نتیجه برند شما از دیدگاه آنها هویت و ارزش پیدا کند. این تکرار موجب ایجاد اطمینان و اعتماد در مخاطبان شما می شود. در واقع برندینگ و مارکتینگ به صورت هماهنگ یکدیگر را تکمیل کرده و فرآیند کاری شما را تسهیل می‌کند.

.

 

ابزارهای تحلیل کسب و کار


 

بازاریابی یا مارکتینگ با ابزارهای تحلیل کسب و کار، تخصصی است که در دنیای امروز تعیین کننده موفقیت یا شکست کسب و کار شماست. در واقع بازاریابان با استفاده از اطلاعات به دست آمده از کارکرد کسب و کار شما در دوره زمانی مشخصی از گذشته، برای آینده کسب و کار تصمیم گیری می‌کنند. این افراد تشخیص می دهند که کدام پارامتر برای کسب و کار شما از اهمیت بیشتری برخوردار است، کدام داده را باید مورد توجه قرار دهند و از چه ابزاری برای پیگیری و تحلیل این داده ها استفاده کنند. همراه باشید.

وابسته به اهداف یک کسب و کار اطلاعات مورد نیاز برای تحلیل فعالیت آن کسب و کار متفاوت خواهد بود. بر همین اساس باید از ابزاری کمک گرفت که اطلاعات مورد نظر ما را ارائه دهد. با پلتفرم فریلنسری بومران همراه باشید.

mixpanel

mixpanel یکی از ابزارهای پرکاربرد برای تحلیل وب سایت و موبایل است. با استفاده از این ابزار می‌توانید اطلاعات جالبی را در مورد رفتار مخاطبان به دست آورید.

این ابزار نحوه‌ استفاده افراد از وب سایت و اپلیکیشن‌های موبایل را برای شما مشخص می‌کند. شما می‌توانید واکنش مخاطبان خود را نسبت به یک بخش مشخصی از وب سایت و اپلیکیشن خود یا یک محصول مشخص مانیتور کنید.  با استفاده از این نرم افزار بدون نیاز به کد نویسی می توانید به اطلاعات جذابی دسترسی داشته باشید. به علاوه حتی افراد ساده و غیر متخصص نیز می توانند به اطلاعات مهم در مورد وبسایت شما دسترسی داشته باشند بومران نیز میتوانید بهره مند شوید. از مشاور بازاریابی دیجیتال نیز میتوانید بهره مند شوید...

AdWords performance Grader

 تبلیغات کلیکی یا PPC یکی از روش‌های کارآمد برای رشد کسب و کار شما است. اما برای اینکه بدانید کمپین تبلیغاتی شما در این زمینه درست عمل می‌کند یا نه نیازمند ابزار تحلیلی هستید. این ابزار به شما کمک می‌کنند تا بدانید آیا موقعیت درستی را برای تبلیغات خود انتخاب کرده اید یا خیر. نرم‌افزار AdWords performance Grader به شما در به دست آوردن این اطلاعات کمک می کند. تحلیل کسب و کار خود را به فریلنسرها بسپارید.

این نرم‌افزار در کمتر از ۶۰ ثانیه با رعایت نکات امنیتی، میزان کارایی تبلیغات گوگل شما را مشخص می‌کند.  گزارش ارائه شده توسط این نرم افزار با جزئیات، نقاط قوت و نقاط ضعف شما را بر اساس ده پارامتر اساسی شامل کارایی در تلفن های همراه،  بهینه سازی متن آگهی و  سهم برداشت مشخص می ‌شوند. در سایت استخدام فریلنسر میتوانید پروژه دریافت کنید..

 

Formisimo

فرم‌های آنلاین یکی از بخش‌های ارتباط شما با کاربران  در فضای مجازی است. تحلیل کارایی این فرم ها و اطلاعات به دست آمده از آنها برای یک کسب و کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نرم افزار Formisimo دقیقا برای همین کاربرد طراحی شده است. برای انجام پروژه در منزل بومران را دنبال کنید.

این نرم‌افزار اطلاعاتی را در مورد علت خودداری افراد از تکمیل کامل فرم آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهند. به کمک ۵۰ پارامتر منحصر به فرد از طریق گزارش ارائه شده توسط این نرم افزار میزان کارایی فرم های آنلاین قرار داده شده بر روی وب سایت شما مشخص می شود. با استفاده از این اطلاعات خواهید دانست که کدام بخش از فرم شما ضعیف عمل می‌کند و مانع از بدست آوردن درجه تبدیل بالاتر می‌شود.

CrazyEgg

نقشه‌های حرارتی یا هیت مپ‌ها یکی از روش‌های نشان دادن داده‌ها برای آنالیز آنهاست. استفاده از این روش برای آنالیز داده‌های یک کسب و کار می تواند بسیار کارآمد باشد. برای مثال تعیین موقعیت‌هایی بر روی وب سایت شما که بیشترین توجه را از دیدگاه کاربران به خود جلب کرده اند، می تواند برای استراتژی‌های آینده شما بسیار کارآمد باشد.

نرم افزار CrazyEgg با دنبال کردن و آنالیز رفتار کاربران بر روی وب سایت شما اطلاعات جالبی را در قالب نقشه های حرارتی به شما ارائه می دهد. در گزارش ارائه شده در این نرم‌افزار نقاطی که از دیدگاه کاربر بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، در یک دوره زمانی مشخص به شما نمایش داده می شود.

به علاوه با استفاده از این نقشه حرارتی متوجه خواهید شد که در کدام قسمت از سایت بیشتر مخاطبان خود را از دست داده اید.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این نرم افزار مشخص کردن نقطه‌ای است که در آن برای اولین بار مخاطب با شما ارتباط برقرار کرده است. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را بهتر بشناسید. و گزارش‌های بسیار شگفت انگیز‌تری را ارائه دهید.  آکادمی دیجیتال مارکتینگ میتوانید این موارد را آموزش ببینید.

BuzzSumo

 شبکه‌های اجتماعی یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار در کسب و کارهای آنلاین هستند. بررسی کارایی این شبکه‌ها و نحوه بهبود آنها یکی از چالش‌های مهم برای کسب و کارهای امروزی است. نرم افزار BuzzSumo برای فهمیدن آنچه در بین مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی جریان دارد،کاربرد دارد. و از آن می‌توانید برای نقطه شروع استراتژی‌های آینده خود استفاده کنید.

 این نرم‌افزار با تحلیل شبکه‌های اجتماعی در بازه‌های زمانی مختلف، میزان کارایی هر پست یا موضوع را برای شما مشخص می‌کند. با استفاده از نتایج این نرم‌افزار خواهید دانست که کدام موضوعات در کسب و کار شما تاثیر بیشتری داشته‌اند.

 گستره‌ای از قابلیت‌ها مانند اپراتورهای جستجوی پیشرفته کلمات کلیدی، فیلترهای نوع محتوا و حتی ویژگی‌های بازاریابی تاثیرگذار در این نرم افزار گرد آمده‌اند. با دسته‌بندی این داده‌ها در شیت‌های مشخص می‌توانید از آنها برای تعیین استراتژی‌های آینده‌ی کسب و کار خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

 

 

بازاریابی فریلنسری


یکی از بخش‌های بسیار مهم در بازاریابی کسب و کارهای فریلنسری، داشتن تاییدیه از مشتریان قبلی است. به عبارت دیگر اینکه مشتریان قبلی از همکاری با شما رضایت داشته باشند و این رضایت را به دیگران منتقل کنند، تبلیغ بسیار کارآمدی برای کسب و کار شما خواهد بود.

اما اینکه صرفا منتظر تایید دیگران باشیم کار درستی نیست. از طرفی صرف نظر کردن از این موقعیت‌ها و تلاش خودکار برای شناساندن خود به دیگران فرآیندی هزینه‌بر، زمان‌بر و مستلزم سختکوشی بسیار است.با پلتفرم فریلنسری بومران همراه باشید.

استفاده از تکنیک‌ مطالعه‌ی موردی می‌تواند در حل این چالش کارآمد باشد.

با استفاده از این تکنیک پروژه‌های موفق انجام شده را به صورت کامل برای مخاطبان جدید توصیف کنید. این روش علاوه بر بی‌نیاز کردن شما از تایید مشتریان قبلی، موقعیت استفاده از موفقیت‌های قبلی را برای شما فراهم می‌کند

کیس استادی برای فریلنسرها

در این روش با بیان موفقیت‌های گذشته آن را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم. و تلاش می‌کنیم همکاری‌های موفق خود را به مخاطبان جدید نشان دهیم. در استفاده از این تکنیک ما صرفا به بیان رضایت مشتری نمی‌پردازیم. بلکه در مورد یک پروژه کاری به روش دقیق و بهینه فرآیند کاری را برای مخاطبان جدید توصیف می کنیم.

جالب است بدانید که یک فرمول کلی جهانی برای داشتن یک مطالعه موردی خوب وجود ندارد.  در واقع در این روش هر پروژه به شکل منحصر به فردی توصیف می‌شود. توصیفات شما باید حاوی خلاقیت‌ها و فرایند کاری هر پروژه باشد.

در ادامه به مزایای مطالعه موردی برای یک پروژه می پردازیم.از مشاور بازاریابی دیجیتال نیز میتوانید بهره مند شوید.

مزایای مارکتینگ فریلنسرها

اگر استفاده از تکنیک مطالعه موردی را یاد بگیرید به یکی از ابزارهای پرکاربرد و قدرتمند برای فریلنسرها دست خواهید یافت. نکته‌ی مهم استفاده از مطالعه موردی ایجاد اعتبار اجتماعی است  این مطلب برای عموم مردم کاربردی بوده و مشتریان بالقوه شما وابسته به سطح دانش و تجربه خود در یک موضوع خاص با شما ارتباط برقرار می کنند.

 پروژه بیشتر

به عنوان یک فریلنسر هدف اصلی شما دستیابی به فروش یا تعداد پروژه‌های بیشتر است. حتی اگر در این حوزه بسیار فعال باشید،تمایل دارید تا به پروژه‌های با شرایط بهتر و درآمدهای بیشتر دست پیدا کنید. در سایت استخدام فریلنسر میتوانید این موارد را مطالعه کنید.

مطالعه‌ی موردی بهترین راه برای نشان دادن پتانسیل‌ها و مزایای شما در یک کار مشخص است. به این ترتیب مشتریان بالقوه با دیدن پروژه‌های واقعی از فعالیت‌های شما ارتباط بهتری با شما برقرار خواهند کرد.

 

 

 المانهای موفقیت مطالعه موردی تاثیر گذار

 - شخصی سازی

 به هنگام ارائه یک کیس استادی برای یک پروژه خاص باید توجه کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند در واقع مهم که شما این گزارش را برای چه کسانی ارائه می دهید. با توجه به نیازها و دیدگاه مخاطبان گزارش خود را تنظیم کنید.

 به یاد داشته باشید که گزارش شما نباید تنها حاوی یکسری توضیحات خام باشد. این توضیحات باید به شما کمک کند تا توجه مخاطبان مدنظر خود را جلب کنید و در آنها این احساس را ایجاد کنید که شما توانمند و قابل اعتماد هستید. برای انجام پروژه در منزل کلیک کنید.

 - مرتبط بودن

 گزارش ارائه شده با تکنیک کیس استادی باید با نیاز مخاطبان شما مرتبط باشد. مخاطب با دیدن این گزارش به این نتیجه می رسد که  دقیقا چالش و نیاز او در یک پروژه ی مشابه حل شده و شما توانایی حل این چالش دارید. به این ترتیب مخاطبان جدید برای همکاری با شما متقاعد خواهد شد.

 شناخت مخاطبان و چگونگی دسترسی به آنها در این بخش از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مثال اگر پروژه قبلی شما برای حل چالش های یک کسب و کار کوچک بوده، مخاطب هدف شما در کیس استادی مربوط به این پروژه ،کسب و کارهای کوچک هستند. بنابراین ارائه ی این گزارش به کسب و کارهای بزرگ به افزایش مشتریان شما کمکی نمی کند.

 سناریوی مناسب

 یکی دیگر از المان‌های مهم در موفقیت یک کیس استادی داشتن یک داستان مناسب برای ارائه گزارش است. گزارشی خوب است که از یک ساختار مشخص و تاثیر گذار پیروی کند. این ساختار مشخص داستان مطالعه موردی شما رو بیان می‌کند.

به عبارت دیگر شما باید در حین ارائه گزارش مراحل زیر را طی کنید:

  •  در مورد مشکلات اصلی کارفرمای خود صحبت کنید،
  • روش‌ها و راه‌حل‌های خود را بیان کنید
  • و در نهایت در مورد بازخوردهای مثبتی که از به کار بردن این روش ها به دست آورده اید بحث کنید.

پس از اتمام یک گزارش آن را به دقت بررسی کنید و از خود بپرسید که آیا این گزارش به خوبی توانایی های شما را در حل چالش این پروژه به نمایش گذاشته است ؟ اگر پاسخ شما مثبت احتمالاً یک مطالعه موردی موفق انجام داده اید.