چگونه فریلنسر سئوکار موفق شویم

به عنوان یک کارشناس سئو جدا از موقعیت‌های کاری موجود در شرکت‌های مختلف می‌توانید کسب و کار شخصی خود را  نیز راه‌اندازی کنید. برای فعالیت به عنوان سئوکار فریلنسر در این حوزه باید حساب شده عمل کنید.

با گسترش دیجیتال و مرسوم شدن دیجیتال مارکتینگ، سئو به عنوان یک حرفه‌ی پرکاربرد در جهان رشد چشمگیری داشته است. در پلتفرم فریلنسری دیجیتال مارکتینگ بومران این موارد را بررسی میکنیم.

استراتژی‌های سئوی هر شرکتی کسب و کار وابسته به میزان حضور آنها در فضای آنلاین، متفاوت و منحصر به فرد است. اما در هر صورت بیش از 50 درصد ترافیک وب‌سایت 40 درصد از درآمد بدست آمده از فضای آنلاین از نتایج جستجوی طبیعی بدست می‌آید. این به این معنی است که همه‌ی کسب و کار نیازمند کارشناس سئو برای بهبو وضعیت خود هستند.

شروع به کار سئوکار فریلنسر

با این توضیحات کارشناسان سئو موقعیت‌مناسبی برای راه‌اندازی یک کسب و کار فریلنسری دارند. در ادامه به شما می‌آموزیم که چگونه یک فریلنسر موفق در حوزه‌ی سئو باشید.

بیان ارزش سئو 

ممکن است اهمیت سئو برای کسب و کارهایی که به تازگی وارد فضای مجازی شده‌اند واضح نباشد. شما به عنوان کارشناس این حوزه باید آنها را در این رابطه آگاه کنید.

مهمترین هدف سئو دستیابی وب‌سایت به موقعیت‌های بالاتر در صفحه‌ی نتایج جستجو است. نمایش وب‌سایت در اولویت‌های بالاتر تاثیر مستقیمی بر روی میزان فروش و در نتیجه درآمد شما دارد. اگر سئوی یک وب‌سایت به خوبی انجام شود موتورهای جستجو آن را در جستجوهای مرتبط کارآمد تشخیص داده و در اولویت‌های بالاتری به مخاطبان نمایش می‌دهند.

ارائه‌ی اطلاعات فوق به مشتریان می‌تواند با زبانی ساده مزایای سئو را برای آنها مشخص کند.در سایت انجام پروژه نیز میتوانید پروژه سئو دریاقت کنید.

مهارت های مورد نیاز

به عنوان یک سئوکار فریلنسر باید اصول اصلی سئو را بدانید. اما دانستن این اصول به تنهایی کافی نیست. لازم است در مورد طراحی سایت و برنامه‌نویسی اطلاعاتی داشته باشید. برای آموختن این اصول از دوره‌های آموزشی آنلاین و یا کلاس های آموزشی بهره ببرید.

در کنار دانش سئو باید با ابزار تحلیلی نیز آشنا باشید. باید بتوانید استراتژی‌های به کار برده شده را تحلیل کنید و در راستای بهبود آنها گام بردارید. شناخت پارامترهای ارائه شده در ابزار تجزیه و تحلیل و استفاده‌ی درست از آنها نقش اساسی ای در موفقیت استراتژی‌های سئوی شما دارد.

در نهایت باید مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کنید. شما باید بتوانید اصطلاحات تخصصی را به زبان ساده برای کارفرما توضیح دهید و آنها را از روند انجام کار و تصمیمات بعدی آگاه کنید.برای مشاور بازاریابی دیجیتال میتوانید با بومران در ارتباط باشید.

 

 

المان‌های مهم سئو

به عنوان یک سئوکار فریلنسر المان‌های اساسی در این حوزه را بشناسید. در ادامه به تعدادی از این پارامترها اشاره می‌کنیم:در سایت فریلنسری دورکار  نیز میتوانید این به صورت فریلنسری کار کنید برای شروع کلیک کنید.

ایندکس

موتورهای جستجو  وب‌سایت‌ها را با استفاده از خزنده‌ها(crawlers) یا indexers فهرست بندی می‌کنند. در واقع این المان‌ها  وب‌سایت‌ها را تحلیل می‌کنند و الویت آنها را براساس پارامترهایی مانند کلمات کلیدی، alt tag، عنوان و لینک‌ها  مشخص می‌کنند.

کلمات کلیدی مرتبط

کلمات کلیدی هسته‌ی اصلی المان‌های سئو هستند. به‌کارگیری کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با موضوع یک کسب و کار باعث می‌شود تا در جستجوهای مرتبط دیده شوند. به عنوان یک کارشناس سئو باید کلمات  کلیدی مناسب را برای مشتریان خود به کار ببرید. برای این کار می‌توانید از ابزاری مانند google keyword planner  استفاده کنید.

اعتبارسازی

وب‌سایت‌ها و کسب و کارهای بزرگ از اعتبار بیشتری نسبت به کسب و کارهای کوچک برخورداراند. برای ایجاد اعتبار برای یک کسب و کار باید محتواهای مرتبط و ارزشمند برای مخاطبان تولید کنید.

 لینک بیلدینگ

شما باید به منظور نشان دادن اعتبار و یا تکمیل محتوای تولیدی خود از لینک‌ها استفاده کنید. استفاده از لینک سایت‌های معتبر به وب سایت را ازدیدگاه گوگل اعتبار می‌بخشد.

کلمات کلیدی دم دراز

برای الویت‌بندی وب‌سایت‌ها براساس کلمات کلیدی به‌کار می‌رود. با توجه به وجود کلمات مشابه با معنای متفاوت، شما باید به موتور جستجو کمک کنید تا زمینه مورد نظر برای کلمات کلیدی را تشخیص دهد. به این ترتیب موتور جستجو می‌تواند نتایج دقیق‌تری در پاسخ به مخاطبان ارائه دهد.

ابزارهای سئوی ‌سایت

ابزار بسیار کارآمدی وجود دارد که به شما در انتخاب کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل ترافیک و کمک می‌کند. استفاده از این ابزار برای فریلنسرهای سئو لازم و ضروری است.

MOZ یک وب‌سایت کارآمد در حوزه‌ی سئو است که ابزار مناسب را برای بررسی عملکرد وب‌سایت و تجزیه و تحلیل بک لینک‌ها به کار می‌رود. به علاوه بر روی این وب‌سایت مقالات ارزشمندی نیز وجود دارد که می‌توانید از آنها برای تکمیل اطلاعات خود بهره ببرید.

Growth bar یکی دیگر از ابزار پرکاربرد برای سئوکاران است. این ابزار به صورت رایگان به عنوان افزونه بر روی google chrome  قابل نصب است. با استفاده از این ابزار می‌توانید اطلاعاتی را در مورد تبلیغات فیسبوک مخاطبان، بک لینک‌ها و کلمات کلیدی پیشنهادی را به شما ارائه می‌دهد.

ابزار SEMmursh  نیز اطلاعات خوبی در مورد سئو به شما ارائه می‌دهد. این ابزار اطلاعاتی را در مورد هوش رقابتی، بک‌لینک‌ها و ردیابی موقعیت در اختیار شما قرار می‌دهد.

معرفی مهارت‌های سئو

در مرحلهی اول یک وب‌سایت در یک حوزه‌ی مشخص برای خود ایجاد کنید. تمام مهارت‌هایی را که بلدید در این وب‌سایت به‌کار ببرید. به این ترتیب علاوه بر جلب مشتریان از طریق وب‌سایت می‌توانید به عنوان نمونه‌ی کار نیز از آن بهره ببرید.

به عنوان بلاگر مهمان در وب سایت‌های معتبر مطلب بنویسید و تمامی ترفندهای سئو را در آن به‌کارببرید.در نهایت به وب‌سایت‌های موجود در زمینه‌ی فریلنسری مراجعه کنید و در آنها ثبت‌نام کنید.

برای تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق باید مرتبا اطلاعات خود را در مورد ترندهای جدید و ابزار موجود به‌روز رسانی کنید. به مرور زمان و با پیگیری و سخت کوشی به نتایج شگفت‌انگیزی دست خواهید یافت.

 

 

فریلنسر تولید محتوا

حرفه‌ی تولید محتوا معمولا به عنوان یک کار پاره وقت و آسان شناخته می‌شود. اما جالب است بدانید که این حرفه می‌تواند به عنوان یک شغل اصلی و تخصصی مورد توجه قرار گیرد. برای اینکه در این حرفه موفق باشید باید مهارت‌های نوشتاری خود را تقویت کنید، زیاد بنویسید و در مورد موضوعات مختلف اطلاعات کسب کنید. فریلنسر تولید کننده محتوا نسبت به سایر مدل‌های این کسب و کار مزایایی دارد.

در ادامه با بومران همراه باشید.

 

برای شغل فریلنسر محتوا  چه باید کرد؟

جدا از مهارت‌های نوشتاری و ارتباطی  برای موفقیت در کسب و کار تولید محتوا باید سریع باشید. باید موقعیت‌های موجود را دائما رصد کنید و برای بدست آوردن آنها سریعا وارد عمل شوید.

پس از بستن قرارداد پیش از شروع کار، با کارفرما صحبت کنید. شما باید دقیقا بدانید که کارفرما از شما چه می‌خواهد. دانستن این موضوع به شما کمک می‌کند تا بدون اتلاف وقت سراغ مطلب مورد نظر آنها بروید. به این ترتیب تعداد پروژه‌هایی که در یک زمان مشخص انجام می‌دهید افزایش می‌یابد. در بسیاری از موارد کارفرماها دقیقا نیاز خود را نمی‌دانند. این شما هستید که با پرسیدن سوالات مناسب نیاز اصلی آنها را استخراج می‌کنید. این هنر شما باعث جلب رصایت مشتریان و افزایش موقعیت‌های کاری برای شما می‌شود تا افراد بیشتری تمایل به همکاری با شما داشته باشند و کسب وکار شما با پیشنهادات شگفت انگیزی مواجه شود. در سایت فریلنسری دورکار میتوانید پروژه تولید محتوا انجام دهید..

شناخت مخاطب

منظور از مخاطبان هدف افرادی هستند که کارفرما تمایل دارد محتوای تولیدی توسط شما را بخوانند. از کارفرما بخواهید مخاطبان هدف خود را برای شما توصیف کند. اطلاعاتی از قبیل سن، جنسیت، محل زندگی، میزان درآمد، تحصیلات و علاقه مندی‌ها به شما کمک می‌کند تا محتوایی متناسب با مخاطبان تولید کنید. اگر کارفرما نتوانست اطلاعات مشخصی را در این زمینه به شما ارائه دهد ، از او بخواهید اطلاعاتی بازدید کنندگان وب‌سایت خود را در اختیار شما قرار دهد.

دانستن اطلاعات مخاطب در داستان پردازی شما برای محتوا بسیار تاثیرگذار است.برای

 

جایگاه کارفرما حوزه‌ی کاری.

برای مثال فرض کنید برای معرفی محصولات  یک تولید کننده پوشاک باید محتوا  بنویسید. برای اینکه محتوای شما متناسب با نظر کارفرما باشد باید به نکات زیر توجه کنید:

  • قیمت محصولات درچه رنجی قرار دارد؟ (گران یا ارزان)
  • چقدر از این محصول تولید شده؟
  • آیا برای سایزهای خاص مثلا افراد بلند قد یا سایز بزرگ این محصول تولید شده است؟ در سایت انجام پروژه میتوانید فریلنسر باشید. برای شروع کلیک کنید.

 

 

 

جستجو زبان برند

زبان یک برند یعنی زبانی که در تبلیغات و محتواهای تولید شده در این برند به کاربرده می‌شود. برای مثال زبان محاوره، رسمی، طنز و یا حرفه‌ای، حالات مختلفی است که یک برند می‌تواند از آن استفاده کند.

برای اینکه از زبان برند کارفرمای خود را بدانید به وب سایت آنها مراجعه کنید. به علاوه برای اطمینان می‌توانید از کارفرما بخواهید که چند لینک مورد نظر خود را برای شما بفرستد تا زبان برند آنها را از آن استخراج کنید. از مشاور بازاریابی دیجیتال نیز میتوانید بهره شوید.

  تاثیر محتوا بر مخاطب

اگر برای بخش بازاریابی یا فروش یک شرکت محتوا تولید می‌کنید باید بدانید محتوای شما قرار است در کدام بخش از فرآیندِ حضور مشتری نمایش داده شود. برای مثال محتوای شما در بلاگ وب‌سایت و به منظور پاسخگویی به سوالات مشتریانی که برای اولین بار با موضوع این کسب و کار روبه‌رو شده‌اند نوشته می‌شود. یا قرار است در صفحه‌ی فرود (landing page) نمایش داده شود و مشتری بالقوه را به خریدار تبدیل کند.

.

- هدف از تولید محتوا

شما باید هدف کارفرما را از تولید محتوا بدانید و تلاش کنید محتوای تولیدی توسط شما در رسیدن به این هدف تاثیر گذار باشد. برای مثال کارفرما این محتوا را برای سئوی وب‌سایت، تبدیل مشتریان بالقوه به خریدار و یا شناساندن برند خود تولید می‌کند.

اولویت کارفرما برای سبک متن

مشخص کنید که متن شما برای اول شخص، دوم شخص و یا سوم شخص نوشته می‌شود. اگرچه این نکته بسیار جزئی به نظر می‌رسد اما اصلاح آن در متن می‌تواند بسیار خسته کننده باشد.

به علاوه بد نیست بدانید که کمپانی مورد نظر چطور از نام برند خود یاد می‌کند

رفع نیاز مخاطب

باید بدانید محتوای شما قرار است در پاسخ به چه سوالاتی نمایش داده شود. افراد برای اهداف گوناگونی از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. بطور کلی آنها برای اینکه به جایی بروند، جیزی بخرن، کاری انجام دهند و یا چیزی بدانند جستجو می‌کنند. محتوای شما قرار است در پاسخ به کدامیک از این چهاردسته نمایش داده شود.

زمان پروژه

تعیین زمان تحویل نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید. برای جلب رضایت کارفرما و رعایت اخلاق حرفه‌ای حتما برای تک تک بخش‌های پروژه با موافقت دو طرف زمان مشخصی را تعیین کنید و به آنن پایبند بمانید.

.

 

چگونه فریلنسر گرافیست شوید

.

چگونه فریلنسر گرافیست شوید

یکی از کسب و کارهای مناسب برای فریلنسری طراح گرافیک است. افرادی که در این حرفه فعالیت می‌کنند پتانسیل بالایی برای راه‌اندازی یک کسب و کار آزاد را دارند.با بومران همراه باشید.

داشتن نمونه کار

نمونه‌کارها نشان دهنده‌ی میزان تخصص شما در یک حوزه است. با استفاده از این مجموعه می‌‌توانید خودتون را پرزنت کنید و شرکت‌های مختلف را برای واگذاری پروژه مجاب کنید.

برای جمع آوری نمونه کار نیاز نیست تمام کاراهایی را که اخیرا انجام داده‌اید انتخاب کنید. حوزه‌ی کاری مورد علاقه‌ی خود را مشخص کنید و کارهای مرتبط با این حوزه را  به عنوان نمونه کار جمع‌آوری کنید.

کارهای ارانه شده در این مجموعه الزاما نباید مربوط به یک پروژه خاص باشند گاهی شما فعالیتی را به صورت آزاد و برای محک زدن مهارت خود انجام داده‌اید. قرار دادن چنین کارهایی در مجموعه‌ی شما نشانگر میزان علاقه و تخصص شماست. و یا در سایت فریلنسری دورکار پروژه دریافت کنید.

برند سازی شخصی

برای اینکه به عنوان یک فریلنسر طراح شناخته شوید باید یک برند حرفه‌ای و قوی برای خود تعریف کنید. برای نام این برند می‌توانید از نام خود استفاده کنید و یا عنوانی مرتبط با نوع کسب و کارتان در نظر بگیرید.

برای ایجاد این برند یک دامین شخصی بخرید، یک آدرس ایمیل ایجاد کنید و با استفاده از این امکانات در فضای مجازی حاضر شوید. برای شروع می‌توانید پروژه‌های اولیه را با نام خود انجام دهید. به مرور زمان و با شناخته شدن شما به عنوان یک گرافیست فریلنسر می‌توانید نام تجاری خود را تغییر دهید.

 حضور در شبکه های اجتماعی

شما باید به کمک ایجاد وب‌سایت، استفاده از وب‌سایت‌های مرتبط با کسب و کارتان و شبکه‌های اجتماعی خود را به عنوان یک فریلنسر گرافیست به دیگران معرفی کنید. حضور شما در فضای مجازی باعث می‌شه تا کارفرما هایی که به دنبال نیروی فریلنسر هستند در جستجوهای خود شما را ببینند. به علاوه شما با ایجاد پایگاه در فضای مجازی یک راه ارتباطی میان خود و سایرین ایجاد می‌کنید. به یاد داشته باشید که در هر بخش حتما بر روی آمادگی خود برای انجام پروژه‌ها و در یافت آن در سایت انجام پروژه نیز میتوانید با کلیک کردن پروژه برون سپاری کنید.

تعیین اهداف

برای اینکه یک گرافیست فریلنسر باشید باید برنامه مشخصی را تعیین کنید و به آن پایبند بمانید.

اگر قصد دارید این شغل را به عنوان یک کار پاره‌وقت دنبال کنید نیازی نیست برنامه کامل شغلی برای خود در نظر بگیرید. اما باید به میزان درآمد و هزینه‌های خود توجه کنید و حساب شده عمل کنید. به یاد داشته باشید که به عنوان یک گرافیست بسیاری از هزینه‌ها برای کار شما مخفی هستند . برای مثال استهلاک سیستمی که با آن کار می‌کنید یکی از این هزینه‌هاست. از محاسبه‌ی این هزینه‌ها غافل نشوید.

در نهایت اگر قصد دارید به عنوان یک شغل تمام وقت به کسب و کار فریلنسری خود نگاه کنید . یک برنامه جامع شغلی تهیه کنید. در این برنامه ساعات کاری، میزان درآمد و نرم‌افزارها و ابزار مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. برای ارزیابی میزان موفقیت خود اهداف قابل اندازگیری مشخص کنید.در این میتوانید با انتخاب بهترین مشاور بازاریابی دیجیتال یعنی بومران تماس بگیرید.

جذب مشتری

در این مرحله کار خود را با گرفتن پروژه های کوچک شروع کنید. با کارفرماهای مختلف جلسه بگذارید و سعی کنید اونها را برای سپردن پروژه به شما مجاب کنید. انتظر نداشته باشید که از ابتدای کاری عالی عمل کنید. در این مرحله ممکن است نتئچوانید زمان مورد نیاز یک پروژه را به درستی تخمین بزنید و یا هزینه‌ها را به درستی پیش‌بینی کنید. این خطاها برای شما تجربیات ارزشمندی را تولید می‌کنه که به مرور زمان از شما یک حرفه‌ای می‌سازد.

گسترش دادن ارتباطات

حوزه‌ی فعالیت خود را عنوان یک freelancer مشخص کنید و براساس آن موقعیت‌های موجود را شناسایی کنید. داشتن ارتباط قوی برای رشد کسب و کار شما لازم و ضروری است.  برای ایجاد یک شبکه کارآمد اشخاص، کسب و کارها ، منطقه‌ی جغرافیایی و وب‌سایت‌های مرتبط با زمینه‌ی کاری خود را پیدا کنید. از همین موقعیت‌ها مشتریان آینده‌ی شما شکل می‌گیرند. ارتباط خود را در این حوزه‌ها تقویت و یک شبکه‌ی کارآمد ایجاد کنید.

 

چالش‌های مدیران دیجیتال مارکتینگ


پیشرفت سریع تکنولوژی این روزها تحول بزرگی در بازاریابی دیجیتال فراهم آورده است. راه ‌حل‌های دیجیتال مارکتینگ با بهره‌گیری از پلتفرم‌ها و نرم‌افزارهای جدید هر روزه امکان دسترسی به تعداد بیشتری از مشتریان و را فراهم می‌کند. اما این پیشرفت سریع گاهی بازاریابان و مدیران را سردرگم می‌کند. از طرفی به عنوان یک دیجیتال مارکتر در چالش بازاریابان باید در جریان تغییرات سریع قوانین بازاریابی و سئو باشید و آنها را به‌کار ببرید به علاوه به یاد داشته باشید که باید مشتریان خود را راضی کنید. با پلتفرم بومران همراه باشید.

استراتژی‌های بازاریابی زمانی موفق است که علاوه بر تاثیرگذاری، بازگشت سرمایه مناسبی را هم به دنبال داشته باشد. اگر بلد باشید به خوبی از ابزار بازاریابی دیجیتال استفاده کنید قطعا از روش‌های بازاریابی سنتی دست خواهید کشید. اما مانند هر حرفه‌ی دیگری در بازاریابی هم با چالش‌هایی رو‌به‌رو هستید.

 برندسازی معتبر

برندینگ یکی از مهم‌ترین مفاهیم بازاریابین است. برای اینکه بتوانید بازاریابی موفقی داشته باشید باید قبل از هرچیز برند شما برای مخاطبان شناخته شده باشد. به این ترتیب از میان دریای وسیع تبلیغات برندهای مختلف به چشم می‌آیید و مخاطب تبلیغات شما را دنبال می‌کند.

برای اینکه یک برند معتبر داشته باشید باید به همه‌ی جزئیات توجه کنید. رنگ، فونت و صدایی که برای تبلیغات خود استفاده می‌کنید که ارائه میکنید همگی به اعتبار برند شما کمک می‌کنند. این پارامترها را باید در تمام فعالیت‌های تبلیغاتی خود یکسان در نظر بگیرید.

یکی از راه حل های دیجیتال مارکتینگ این است که برای اطمینان و سهولت در انجام کار می‌توانید یک راهنما در مورد پارامترهایی مانند رنگ و فونت تهیه کنید و آن را به عنوان یک قانون در اختیار کارمندان خود قرار دهید.در سایت انجام پروژه میتوانید پروژه برون سپاری کنید.

بدست آوردن ترافیک 

اولین چالشی که هر بازاریاب با آن رو‌به‌رو است، بدست آوردن ترافیک و سرنخ) است. با در درسترس قرار گرفتن پلتفرم‌ها این فرآیند نه تنها ساده‌تر نشده بلکه سختر و پیچیده‌تر است.

برخی از صاحبان کسب‌وکار از شبکه‌های اجتماعی برای دریافت ترافیک و پیدا کردن مشتریان سرنخ از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. این افراد با بهره‌گیری از تجربیات سایر برندها به تولید محتوا در بازه‌های مشخص می‌پردازند. اما در برخی موارد با وجود پست‌گذاری منظم نتیجه مطلوبی بدست نمی‌آید. برای مشاور بازاریابی دیجیتال کلیک کنید.

اولین نکته شناخت مخاطب است. برای موفقیت در شبکه‌های اجتماعی باید بدانید به چه کسی صحبت می‌کنید. و نیازها و سلایق مخاطبان خود را بشناسید. از طرفی باید مشتریان ویژه خود را بشناسید. این افراد کسانی هستند که بیشترین خرید را از شما می‌کنند و افراد زیادی را به کسب و کار شما دعوت می‌کنند.

ایجاد گروه‌های تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را دسته‌بندی کنید. دسته‌بندی مخاطبان به شما کمک می‌کند تا براساس نیاز و سلایق هر گروه تبلیغات مناسب آنها را تهیه کنید.در سایت فریلنسری بومران متخصصان دیجیتال مارکتینگ میتوانند پروژه تهیه نمایند.




استفاده از وب سایتها برای تبلیغات

بخشی از آگهی های آنلاین درهمه‌ی فضای مجازی نمایش داده می‌شوند . این تبلیغ‌ها، تبلیغات نمایشی نامیده می‌شوند.

این تبلیغ‌ها می‌توانند از نوع بنر، نوشته یا فیلم باشند. با پلتفرم بومران همراه باشید.

در واقع تبلیغ‌های نمایشی در دنیای مجازی ها، تبلیغ مجله‌ها یا تبلیغ تلوزیونی در دنیای حقیقی هستند. کسب و کارهای مختلف برای بدست آوردن جایگاه تبلیغاتی هزینه پرداخت می‌کنند. و امیدواراند که افرادی که تبلیغ آنها را می‌بیند بعدا به مشتریان نام تجاری آنها بپیوندند.

در آگهی های نمایشی این فضای تبلیغاتی در دنیای آنلاین واقع شده است. از طریق این تبلیغ‌ ها شما شانس دیده شدن توسط افراد درست در موقعیت درست را دارید!

دسترسی به موقعیت‌های موجود 

برای استفاده از فضای وب سایت‌های دیگر برای آگهی ها راه‌های مختلفی وجود دارد.

برای مثال می‌توانید مستقیما با صاحبان وب سایت‌هایی که به کسب و کار شما مرتبط اند، صحبت کنید. همچنین می‌توانید از شبکه‌های برنامه‌ریزی شده برای همین منظور استفاده کنید. این شبکه‌ها شما را با موقعیت موجود مرتبط می‌کنند.  برای مشاور بازاریابی دیجیتال کلیک کنید.

تبلیغ‌های نمایشی می‌توانند در یک صفحه‌ی وب مشخص و یا برای گروه مشخصی از افراد نمایش داده شوند. شما می توانید هر دوی این فاکتورها را به صورت هم‌زمان به کار ببرید..

برای این منظور می‌توانید  به وب‌سایت‌های مربوط به سینماها، سایت‌های مربوط به انجمن‌های فیلم و مانند آنها مراجعه کنید.

به یاد داشته باشید که در هرجایی که افراد علاقه‌مند به فیلم هستند شما نیز باید حضور داشته باشید.

با این حساب تبلیغ شما در وب‌ سایت‌های مرتبط با فیلم قرارمی‌گیرد.

بنابراین افرادی که به این وب سایت‌ها مراجعه می‌کنند، آن را خواهند دید. از طرفی می‌توانید افرادی که علاقه‌مندی مشخصی دارند را، دنبال کنید . به این ترتیب این افراد در هر کجای فضای مجازی و در نتیجه‌ی جستجوی هر عبارتی، تبلیغ شما را خواهد دید.

آگهی های نمایشی کسب و کار شما را در معرض دید افراد علاقه‌مند قرارمی‌دهد. این ویژگی شگفت انگیز موجب می‌شود تا محصولات و خدمات شما در معرض دید مشتریان بالقوه قرار گیرد.

تاثیر تبلیغات نمایشی بر رونق کسب و کار 

علاوه بر دیده شدن در فضای مجازی، این تبلیغ‌ها تعداد بازدید از وب سایت شما را افزایش خواهد داد.

در نتیجه افراد بیشتر با کسب و کار شما درگیر می‌شوند و ممکن است جز مشتریان شما شوند.

شما می‌توانید تبلیغ خود را برای افرادی که قبلا از وب سایت شما دیدن کرده اند، ارسال کنید. این افراد در جریان آخرین محصول شما قرا نگرفته‌اند. با نمایش تبلیغ، آنها را از وجود محصول جدید مطلع کنید. این تبلیغ به هنگام حضور این افراد در فضای مجازی و در حین انجام هر فعالیتی نمایش داده می‌شود. در سایت فریلنسری  میتوانید پروژه دریافت کنید.

تفاوت تبلیغ‌های نمایشی با تبلیغ‌های موتورهای جستجو د

تبلیغات نمایشی و تبلیغات موتورهای جستجو دو بخش تاثیر‌گذار بر روی کسب و کار شما هستند. این دو نوع آگهی با هدف‌های یکسان و روش‌های متفاوت به گسترش کسب و کار شما کمک می‌کنند.

شناخت شباهت‌ها و تفاوت‌های این دو نوع تبلیغ و به کارگیری آنها در موقعیت‌های مناسب، موجب موفقیت شما می‌شود.

فرض کنید اخیرا فیلم جیمز باند را دیده اید و علاقه‌مندید تا تحلیل‌های موجود در مورد این فیلم را بخوانید. برای شروع احتمالا از جستجوی اینترنتی استفاده می‌کنید. در نتایج جستجوی اینترنتی تبلیغ‌هایی که با عبارت جستجوی شما هم‌خوانی دارند، نمایش داده می شوند.

ظرفیت تبلیغاتی موتورهای جستجو

.تبلیغ‌های نمایشی به شکل متفاوتی عمل می کنند. برای نمایش این تبلیغات الزاما لازم نیست تا افراد در مورد کسب و کار شما جستجو کنند.

مشابه بلیبوردهای موجود در فضای حقیقی، آگهی های نمایشی نیز بدون خواست افراد در معرض دید آنها قرارمی‌گیرند. با این تفاوت که این آگهی ها در موقعیت‌هایی واقع می‌شوند که احتمال دارد افراد مورد نظر شما از آن بازدید کنند.در سایت انجام پروژه نیز تبلیغات فریلنسری انجام میشود

برای فعالیت‌های تبلیغاتی 

با شناخت تفاوت‌های تبلیغات نمایشی با تبلیغات موتورهای جستجو، خواهید دانست که این آگهی های مکمل یکدیگرند.

تبلیغات نمایشی با استفاده از جذابیت‌های ظاهری و موقعیت‌های متعدد برای نمایش، توجه کاربران رابه موضوع مورد نظر جلب می کنند. با این حساب حتی اگر کاربران بر رویشما کلیک نکنند، ممکن است در مورد موضوع آن جستجو کنند.

اگر در نتایج جستجو نیز آگهی های شما نمایش داده شود، ممکن است به آن توجه بیشتری نشان دهند.

بنابراین شانس بیشتری برای کلیک بر روی تبلیغ و بازدید از وب‌ سایت خواهید داشت

خصوصیات تبلیغات نمایشی 

  • چگونه مخاطبان خود را انتخاب کنید.
  • چه ساختاری را برای تبلیغ خود انتخاب کنید.
  • و در نهایت چگونه گروه تبلیغاتی خود را مدیریت کنید.

شبکه‌ی تبلیغات نمایشی

این شبکه‌ها به شما کمک می کنند تا گروه تبلیغاتی خود را برای آگهی های نمایشی راه‌اندازی کنید.

با استفاده از این شبکه‌ها می‌توانید تصمیم بگیرید که تبلیغ شما برای چه کسانی و در کدام وب سایت نمایش داده شود.

مانند سایر آگهی های آنلاین پلتفرم مربوط به آگهی های نمایشی نیز دارای گزینه‌های مختلف است.

شما می‌توانید تبلیغ خود را منحصرا برای افرادی که با زبان خاصی صحبت می کنند نمایش دهید. همچنین می‌توانید برای نمایش تبلیغ روز یا ساعت خاصی را در نظر بگیرید. شما می توانید از همه‌ی این گزینه‌ها بطور همزمان استفاده کنید. برای مثال می‌توانید تبلیغ خود را برای افرادی که در فاصله ی 20 مایلی از مغازه‌ی شما هستند. به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.  از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده می‌کنند، درساعات صبح نمایش دهید.

علاوه بر این امکانات دیگری نیز وجود دارد که منحصرا برای تبلیغ نمایشی به کاربرده می‌شوند.

تعیین مکان

در پلتفرم‌های موجود برای تبلیغ  نمایشی می‌توانید مکان دقیق تبلیغ خود را تعیین کنید.

این مکان شامل خصوصیات زیر است.

  • تبلیغات شما در چه وب سایتی نمایش داده شود.
  •  در کدام صفحه از آن وب سایت و در کدام بخش از آن صفحه، قرارگیرد.

شما می‌توانید وب سایت خاصی را برای نمایش تبلیغات خود در نظر بگیرید.

اما اگر مایلید تبلیغات شما برای افراد بیشتری نمایش داده شود. تبلیغ خود را بر روی تمامی وب سایت ‌هایی که عنوانی متناسب با کسب و کار شما دارند نمایش دهید.

برای مثال تمام وب سایت‌هایی را که در حوزه ی هنر وسینما هستند را برای نمایش تبلیغ پادکست خود انتخاب کنید.

مشخص کردن مخاطب

شما می‌توانید گروه خاصی از افراد را مورد توجه قراردهید.

دراین صورت لازم نیست این افراد وارد وب سایت خاصی شوند. بلکه در حین هر فعالیتی در فضای مجازی، تبلیغ شما را خواهند دید.

بر اساس گزینه‌هایی که شبکه به شما ارائه می دهد، می‌توانید افراد را دسته ‌بندی کنید.

این دسته‌بندی براساس سن،جنسیت، یا موقعیت خاصی که درآن قرار دارند(مثلا دانشجویان)، انجام‌ می‌شود.

همچنین می‌توانید علاقه‌مندی افراد را براساس نوع وب سایت‌هایی که در گذشته ازآنها بازدید کرده‌اند، مشخص کنید.

با دانستن علایق افراد مخاطبان هدف خود را تعیین کنید.

مشخص کردن ساختار تبلیغ

علاوه بر تعیین صحیح مخاطبان، لازم است در مورد ساختار تبلیغی که می‌خواهید به آنها ارائه دهید فکر کنید. گزینه‌های زیادی برای ساختار آگهی وجود دارد.

برای تبلیغ‌های بنری می‌توانید از اندازه‌ها و شکل‌های گوناگون استفاده کنید.

در تبلیغ‌های ویدئویی، موشن‌ها، موسیقی‌ و صداهای مختلف برای جلب توجه مخاطبان و انتقال اطلاعات به‌ کارمی‌روند.

شما باید از تمام پتانسیل موجود بر روی وب سایت‌ها برای نمایش آگهی های خود استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که محتوای تبلیغ شما باید متناسب با سلیقه‌ی مخاطبان شما باشد.

با ایجاد یک گروه تبلیغاتی خوب تبلیغات خود را مدیریت کنید. برای مدیریت تبلیغ باید به

  •  تعداد زیاد مخاطبان
  • سلایق مختلف آنها
  • و گزینه های موجود برای ساختار تبلیغ

.