آنالیز فالورها و شناخت آنها یکی از چالش برانگیز ترین وظیفههای یک بازاریاب در حوزه شبکههای اجتماعی است. همانطور که میدانید فالورهای یک پیج اینستاگرام مخاطبان کسب و کار شما هستند. با این تفاوت که برخلاف کسب و کار واقعی تعداد این مخاطبان بسیار زیاد است، شما آنها را نمیبینید و ممکن است از هر سن و با هر سلیقه و موقعیت اجتماعی پیج شما را فالو کرده باشند. همین موضوع کار را کمی سختتر میکند. در ادامه با سایت استخدام دورکاری بومران همراه باشید.
تحلیل و بررسی فالورهای اینستاگرام
اگر پیج اینستاگرام شما از نوع پیج کاری یا business account باشد و حساب کاربری شما به یک اکانت فیسبوک همگام سازی شده باشد. میتوانید با استفاده از قابلیت رایگان اینستاگرام تحت عنوان insight به اطلاعات جمعیتی فالورهای خود دسترسی پیدا کنید. برای اینکار کافیست از منوی باز شونده بالای سمت راست پیج اینستاگرام که به صورت سه خط نمایش داده میشود، گزینه insight را انتخاب کنید. در پنجره باز شده گزینهای تحت عنوانyour audience وجود دارد که از طریق آن میتوانید به اطلاعات مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. در آکادمی دیجیتال مارکتینگ بومران مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید.
از طریق این ویژگی علاوه بر اینکه تعداد کل فالورهای پیج خود را مشاهده میکنید اطلاعاتی در مورد اینکه در ۷ روز گذشته چه تعداد افراد شما را فالو کرده و چه تعداد آنفالو کرده اند را نیز دریافت خواهید کرد.
جالب است بدانید در ادامه این اطلاعات اطلاعاتی در مورد اینکه مخاطبان شما از چه منطقه جغرافیایی دنبال کننده شما هستند نیز ارائه میشود. در پایین صفحه و با عنوان Top location این اطلاعات ارائه شده است. در این قسمت اینستاگرام برای شما مشخص میکند که مخاطبان شما از کدام شهر و کدام کشور هستند. البته تنها ۵الویت اول نمایش داده میشود. ممکن است شما تعداد اندکی مخاطب نیز در جاهای دیگر داشته باشید، که در این بخش نمایش داده نمیشوند.
قابلیت جذاب دیگر این بخش ارئهی اطلاعات در مورد زمان آنلاین بودن مخاطبان است.ا این اطلاعات بیان میکند که فالورهای شما در روزهای هفته بیشتر در چه ساعتی آنلاین بوده اند. با استفاده از این دادهها زمان انتشار پستهای خود را به گونهای که بیشتر افراد آنلاین باشند.در سایت فریلنسری بومران میتوانید پروژه دریافت کنید.
آنالیز فالورهای رقبا
جالب است بدانید که میتوانید با استفاده از نرم افزار NapolenoCat's analytics به اطلاعات صفحات دیگر اینستاگرامی و آنالیز فالورها نیز دسترسی پیدا کنیم. البته این نرمافزار برای صفحاتی کار آمده است که به قابلیتinsight اینستاگرام دسترسی داشته باشند.
مهمترین مزیت آنالیز صفحه رقبا و آنالیز فالورها بررسی استراتژیهای آنهاست. به این ترتیب از تجربیات آنها برای استراتژیهای آینده خود بهره میبرید. برای مثال چه نوع محتوایی در پیج آنها بیشتر وجود دارد و این محتوا چه نتیجه ای را برای آنها دنبال داشته؟. آیا محتوایی که توسط آنها به اشتراک گذاشته شده با استقبال مخاطبان مواجه شده است؟ پاسخ به این سوالات میتواند استراتژیهای محتوایی شما را قوی تر کند.
این اطلاعات به شما کمک میکند که با که با استفاده از تجربیات دیگران اشتباهات آنها را تکرار نکنید.
گوگل در این بخش از فعالیتهای آنلاین شما را نیز بر عهده میگیرد. در روش تبلیغاتی گوگل ادوردز، تبلیغ برای نتایج جستجوهای مرتبط با آن نمایش داده میشود. همانطور که در صفحه نتایج جستجوی طبیعی دیدهاید، بخشی از ابتدای صفحه مختص به تبلیغات است. این لینکها با عنوان ad از سایر صفحات جستجوی طبیعی جداسازی میشوند. برای اینکه تبلیغ شما در اولویت بالاتری در صفحه نتایج نمایش داده شود باید عبارات کلیدی مناسب تبلیغ خود را پیدا کنید و بر روی آنها سرمایه گذاری کرده و در مزایده شرکت کنید.
در این مقاله در مورد اهمیت و نحوهی عملکرد گوگل ادورز صحبت میکنیم.برای استخدام دورکاری نیز میتوانید با بومران همراه باشید.
گوگل ادوردز
ad rank
همانطور که از نام اصطلاح پیداست اد رنک به معنی جایگاه تبلیغاتی شما در نتایج جستجوی گوگل است. هرچه مقدار این این پارامتر بیشتر باشد تبلیغ شما در موقعیتهای بهتری به افراد نمایش داده میشوددر سایت فریلنسری بومران میتوانید پروژه دریافت کنید.
مناقصه
در واقع روند کار گوگل ادز به صورت یک سیستم پیشنهاد و مناقصه است که در آن یک مبلغ حداکثر پیشنهادی برای کلیک روی تبلیغات تان ارائه میکنید. هرچه مبلغ پیشنهادی شما بالاتر باشد، جایگاه بهتری برای تبلیغ شما در نظر گرفته میشود. در مناقصه گوگل ادز سه گزینه پیش رو دارید: .در آکادمی دیجیتال مارکتینگ بومران مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید. کلیک کنید
CPC یا هزینه به ازای هر کلیک. مقداری است شما برای هر کلیک روی تبلیغات تان می پردازید
CPM یا هزینه به ازای هر ۱۰۰۰نمایش. مقداری است که شما بر اساس یکهزار نمایش تبلیغ میپردازید.
CPE یا هزینه به ازای هر تعامل یا اقدام. برای مثال هر شخصی که از طریق تبلیغ از شما خرید کند شما باید به ازای آن به گوگل هزینه پرداخت کنید.
کمپین تبلیغاتی
فعالیت گوگل ادوردز به صورت تبلیغات سرچی، تبلیغات نمایشی و تبلیغات ویدیویی انجام میشود. در تبلیغات سرچی، تبلیغ به صورت متنی نوشته شده و در نتایج جستجوی طبیعی در بالای صفحه نتایج نمایش داده میشود. در تبلیغات نمایشی معمولاً تبلیغ مبتنی بر تصویر بوده و در صفحاتی که در موتور جستجوی گوگل وجود دارد، نمایش داده میشود. تبلیغات ویدیویی نیز بین ۶ تا ۱۵ دقیقه تهیه شده و در یوتیوب نمایش داده میشوند.
نرخ کلیک
نرخ کلیک یا CTR تعداد کلیکهایی است که تبلیغ شما در هنگام نمایش دریافت میکند. هرچهCTR بالاتر باشد نشان میدهد عبارتهای مورد جستجو با تبلیغ شما بیشتر هماهنگ بودند و جستجوها با کلمات کلیدی مورد نظر شما سازگار بوده است.
نرخ تبدیل
نرخ تبدیل یا به اختصار CVR معیاری از انجام یک اقدام مشخص توسط کاربران وارد شده از طریق تبلیغ به صفحه فرود شما است. این معیار نشان میدهد که این صفحه با مقصود کاربران سازگارتر بوده و به عبارت دیگر شما دقیقاً محتوایی را در اختیار کاربر قرار داده اید
شبکه نمایشی
همانطور که در بخش کمپینهای تبلیغاتی توضیح داده شد. بخشی از تبلیغات گوگل در صفحات وب درون شبکه نمایشی گوگل قرار داده میشود. شبکه نمایشی گوگل مجموعهی وبسایتهایی است که برای تبلیغات گوگل فضایی را در نظر گرفتهاند. تبلیغات ارائه شده در این بخش میتواند متنی یا تصویری باشد و باید همراه با محتوای مرتبط و کلمات کلیدی مورد هدف شما باشند. مشهور ترین گزینههای تبلیغاتی نمایشی عبارتند از گوگل شاپینگ و کمپینهای اپ
افزونه یا extension
افزونههای تبلیغاتی به شما امکان کامل کردن تبلیغات تان را می دهد. این افزونهها بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه تر از طریق سایت لینکها، تماس، مکان، پیشنهاد و یا اپ اطلاعات تبلیغ شما را تکمیل میکند.
کلمات کلیدی
احتمالا تا کنون در مورد این پارامتر مطالبی را مطالعهکردهاید. کلمات کلیدی در واقع کلمات اصلی هستند که کسب و کار شما در زمینهی آن فعالیت میکند. شما باید این کلمات را با احتیاط زیادی انتخاب کنید. یعنی با توجه به نیاز کاربران و نحوه جستجوی آنها در موتور جستجوی گوگل به انتخاب کلمات کلیدی بپردازید.
PPC
PPC پرداخت ازای کلیک روی تبلیغات است که در آن تبلیغ کننده برای هر کلیک روی تبلیغ مبلغ مشخصی را پرداخت میکند. PPC مختص گوگل ادوردز نیست اما رایجترین نوع کمپین پولی است. پیش از اینکه اولین کمپین گوگل خود را راه اندازی کنید درک صفر تا صدی از PPC داشته باشید. چرا که این بخش از اهمیت ویژهای برخوردار است
امتیاز کیفی (QS)
امتیاز کیفی شما میزان کیفیت تبلیغاتتان را مشخص می کند. در واقع این امتیاز با بررسی نرخ کلیک تبلیغ، ارتباط کلمات کلیدی، کیفیت صفحه فرود و عملکرد شما در گذشته امتیاز مشخصی را به تبلیغ شما اختصاص میدهد. پارامترQS عامل تعیین کننده در تعیین الویت تبلیغ شما است.
نحوی تبلیغ در گوگل ادوردز
تبلیغ در گوگل ادورز کار پیچیده ای نیست. کافی است یک حساب کاربری در این پلتفرم بسازید. پس از آن نیازمند تخصص سئو هستید تا کلمات کلیدی درستی را انتخاب کنید و با دانستن میزان رقابتی بودن آنها مبلغ پیشنهادی مناسبی را ارائه دهید. از طرفی محتوای تبلیغی که تولید میکنید باید ارتباط خوبی با این کلمات کلیدی برقرار کند.
تعداد سرچ کلمات کلیدی یکی از فاکتورهای مهم برای همه افراد فعال در زمینهی سئو است. سئوکاران با استفاده از این پارامتر تلاش میکنند تا با به کار بردن این کلمات در وب سایت خود مخاطبان هدف را به بازدید از وبسایت تشویق کنند.در این مقاله قصد داریم چند ابزار پرکاربرد در این زمینه را به شما معرفی کنیم.برای استخدام دورکاری بومران با ما همراه باشید.
.
معرفی ابزارهای نمایش دهنده میزان سرچ کلمات کلیدی
از آن جایی که موتور جستجوی گوگل پرکاربردترین موتور در جستجوهای اینترنتی است. بنابراین شناخت تعداد سرچ کلمات کلیدی در این موتور جستجو میتواند شما را با عمده مخاطبان هدف تان آشنا کند.
ابزارهای ارائه شده برای تخمین تعداد سرچ کلمات کلیدی در گوگل برخی رایگان و برخی نیمه رایگان و برخی غیر رایگان هستند که در ادامه به تعدادی ازآنها میپردازیم. مطلع شوید. در سایت فریلنسری بومران میتوانید پروژه های سئو خود را به فریلنسرها بسپارید.
گوگل کیورد پلنر
این ابزار در واقع یکی از ابزارهای جانبی گوگل است که برای تبلیغ کنندگان در گوگل فراهم شده است. اما با کمک آن میتوانید حدوداً تعداد سرچ کلمات کلیدی در گوگل را پیدا کنید. اعداد ارائه شده در این ابزار به صورت بازه نوشته میشوند. مثلاً به شما میگوید که این عبارت بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ بار در ماه سرچ میشود.
اگر بخواهید از این ابزار آمار دقیقی به دست بیاورید، باید از طریق گوگل ادز حداقل یک تبلیغ ایجاد کنید.در آکادمی دیجیتال مارکتینگ بومران مطالب به روز را دنبال کنید.کلیک کنید.
Rank Tracker
این نرمافزار نیز یکی از نرمافزارهای کارآمد برای تعیین تعداد سرچ کلمات کلیدی است. که در دو نسخه پولی و رایگان ارائه میشود. در واقع این نرم افزار به شما کمک میکند تا نحوه امتیاز دهی به وب سایتها را متوجه شوید. نرمافزار rank tracker یک ابزار بسیار ضروری برای همه کسب و کارهای آنلاین است که توصیه میکنیم در هر سطح و اندازهای حتماً از آن استفاده کنید.
از طریق این نرمافزار علاوه بر رتبه وب سایت خود میتوانید رتبه وبسایت رقبای خود را نیز ارزیابی کنید. گزارش تعداد بک لینکهای سایتها نیز جز اطلاعات ارائه شده توسط این نرم افزار است. به کمک این ابزار نقاط ضعف و نقاط قوت رقبای خود را آنالیز میکنید و بر اساس آنها استراتژیهای آینده سئوی وب سایت خود را تعیین میکنید. شما به کمک rank tracker قادر خواهید بود سایت خود را علاوه بر گوگل در سایر موتورهای جستجو مانند کروم و فایرفاکس نیز مورد بررسی قرار دهید.
. گوگل ترندز
یکی از رایج ترین نرم افزارهای مربوط به سئو نرم افزار گوگل ترندز است. این نرمافزار کاربردهای مختلفی دارد که از آن جمله میتوان به تعداد سرچ کلمات در گوگل اشاره کرد..
در بخش بالایی صفحه نوار جستجو وجود دارد. شما میتوانید به هر زبانی هر کلمه کلیدی را که میخواهید در این بخش جستجو کنید. پس از تایپ کلمه کلیدی، بر روی گزینهadd term کلیک کنید. به این ترتیب صفحهای برای شما باز میشود که میتوانید بازه زمانی مدنظر، دستهبندی موضوعی و ناحیه مورد نظر برای جستجو را مشاهده و انتخاب کنید. به علاوه گزینهای به عنوان آخرین گزینه ارائه میشود که از طریق آن میتوانید نحوه سرچ در وب را مشخص کنید. برای مثال سرچ در تصاویر، ویدئوییها یا در قالب وب سایت را از طریق این گزینه مشخص کنید.
این ابزار یکی از ابزار بسیار ساده برای جستجوی کلمات کلیدی است. ابتدا باید دامنه، لینک و یا کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید. سپس نتایج به دست آمده برای شما نمایش داده میشود. اگر با دامنه سایت خود وارد میشوید میتوانید کلید واژههایی که بر روی سایت تأثیر گذاشته را مشاهده کنید. و یا حتی از ترافیک سایت خود مطلع شوید.
تقویم محتوایی اینستاگرام مانند هر تقویم محتوایی دیگری به شما کمک میکند تا کنترل دقیقتری بر روی زمان خود داشته باشید. به این ترتیب با نظم بیشتری در این پلتفرم حضور داشته و نتایج بهتری را مشاهده خواهید کرد.. بنابراین حضور در فضای اینستاگرام و استفاده از قابلیتهای آن برای شناساندن برند خود به افراد مرتبط، افزایش تعداد دنبال کنندگان و ایجاد مشتریان وفادار بسیار تاثیرگذار است..برای استخدام دورکاری بومران نیز میتوانید با ما همراه باشید.
مزایای ایجاد تقویم محتوایی اینستاگرام
تنها نکتهای که باید از ابتدای کار مشخص کنید این است که قرار است تقویم محتوایی خود را برای چه دوره زمانی نوشته شود. این دوره زمانی میتواند هفتگی، ماهیانه و یا حتی سالیانه باشد.
پس از تعیین دوره زمانی وقت آن رسیده تا تقویم محتوایی خود را ایجاد کنید. برای این کار کافیست ۵ مرحلهای که در ادامه توضیح میدهیم را قدم به قدم انجام دهید. در سایت فریلنسری ومران نیز میتوانید تولید محتوای شبکه های اجتماعی به فریلنسرها بسپارید.
مشخص کردن استراتژیهای محتوایی
قبل از هر چیز باید استراتژیهای محتوایی خود را برای اینستاگرام مشخص کنید. این استراتژیها کاملاً مرتبط با استراتژیهای کلی کسب و کار شما هستند. اگر هنوز در مورد استراتژیهای خود دچار شک و تردید هستید، پیشنهاد میشود برای تعیین آنها به چند سوال زیر پاسخ دهید.
قرار است به طور منظم در چه بازه های زمانی پست منتشر کنید؟
آیا علاقمندید الگوی مشخصی را در صفحه اینستاگرام خود ایجاد کنید؟
بر اساس فعالیتهای مخاطبان و منطقه جغرافیایی و رفتار مردمی که در آن زندگی میکنید،
محتوای ارائه شده در هر پست از چه نوعی خواهد بود؟
جمع آوری اطلاعات پستهای گذشته
این بخش مرتبط با حسابهای کاربریای است که فعالیت خود را از مدتها قبل شروع کردهاند. قبل از ایجاد تقویم محتوایی یک بررسی کامل بر روی پستهایی که در گذشته منتشر کردهاید، انجام دهید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که چه محتواهایی با چه ویژگی هایی از دیدگاه کاربران شما ارزشمندتر بوده است.سعی کنید در تقویم محتوایی جدید بیشتر روی این محتواها کار کنید.
ایجاد ذخیره کردن پست
ذخیره محتوایی یکی از بهترین کارهایی است که میتوانید برای موفقیت تقویم محتوایی خود در نظر بگیرید .وابسته به نوع کارکرد صفحه خود بهتر است بخشی از محتوای خود را برای یک دوره زمانی مشخص تهیه کنید. این کار میتواند تنها با نوشتن کپشن و هشتکها انجام شود. یا اینکه تمام محتوا به همراه تصویر در یک فایل ذخیره شود. مکانی که محتوای خود را ذخیره میکنید باید در دسترس اعضای تیم شما باشد. بنابراین بهتر است این فایل را بر روی گوگل درایو ایجاد کنید.
استفاده از قالب های موجود
اگر تا اینجای کار با ما همراه بوده باشید، تقریباً مراحل ابتدایی ایجاد تقویم محتوایی را طی کرده و اکنون آماده اید تا یک تقویم محتوای کامل را ایجاد کنید. برای ایجاد تقویم محتوایی میتوانید از قالبهای آماده نرمافزارهای مختلف استفاده کنید. در ادامه به تعدادی از قالب آماده اصلی و پرکاربرد اشاره می کنیم. موارد دیگر نیز وجود دارد اما این قالبها آن از دیدگاه کاربران کارآمدتر بودهاند.
زمان بندی محتوا
شاید بهتر است این مرحله را مرحله پس از ایجاد تقویم محتوایی در نظر بگیرید. تا قسمت قبلی تقویم محتوایی شما به همراه پستهای آن مشخص شده است. در این بخش کافیست بر اساس زمانبندی هایی که در مراحل قبلی به دست آوردهاید، محتوای خود را از طریق نرم افزارهای اتوماتیک زمانبندی کنید. تا در زمان مشخص منتشر شود. ابزار متعددی برای زمانبندی اتوماتیک محتوا وجود دارد برای مثالPlanoly ،Hootsuite،sprout social ابزار مناسبی در این زمینه هستند.
سایت ساز پل ورود شما به دنیای دیجیتال است. همه ما میدانیم که راه اندازی یک کسب و کار دیجیتال بدون حضور وبسایت از اعتبار کافی برخوردار نیست. اگر میخواهید در فضای دیجیتال موفق عمل کنید، حتماً باید از ابزار وبسایت بهره ببرید. اما مشکل اینجاست که ساختن یک وبسایت، کاری تخصصی است که نیازمند دانش و تجربه زیادی است.
به همین علت بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک ترجیح میدهند تا از ابزار ساده تری مانند شبکههای اجتماعی برای حضور خود در فضای دیجیتال استفاده کنند. اما دیر یا زود متوجه خواهند شد که بدون وبسایت نمیتوان به اهداف مد نظر خود رسید. ابزار وبسایت ساز برای کمک به چنین افرادی تولید شده است.برای استخدام دورکاری بومران میتوانید با ما همراه باشید.
ابزار سایت ساز چیست؟
سایت ساز یک برنامه یا پلتفرم است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا به سهولت سایت ایجاد کنید.
از طریق این ابزار بخشی از فضای وب با یک آدرس مشخص به کسب و کار شما اختصاص خواهد یافت. شما میتوانید از این فضا در راستای تحقق اهداف کسب و کار خود استفاده کنید. در این ابزار قالبهای آماده مختلفی برای طراحی وبسایت وجود دارد. به علاوه قابلیت ایجاد طراحیهای منحصر به فرد نیز در اکثر این نرمافزارها در نظر گرفته شده است. شما میتوانید تنها با استفاده از کشیدن المانهای مختلف به درون این قالب وبسایت خود را به شکل دلخواه طراحی کنید.برای مشاور دیجیتال مارکتینگ رایگان با ما تماس بگیرید.
مزایای استفاده از سایت ساز ها
نیازی به کد نویسی ندارد
آنچه مشخص است بسیاری از افراد توانایی کدنویسی ندارند. همین موضوع باعث میشود تا بسیاری از ما هرگز به فکر طراحی وبسایت نباشیم. اما جالب است بزنید ابزار وبسایت ساز این امکان را برای شما فراهم میکند که بدون نیاز به دانش فنی خاصی تنها با استفاده از مهارتهای ICDL وبسایت خود را ایجاد کنید. طراحی سایت خود را به سایت فریلنسری بومران بسپارید و برای شروع کلیک کنید.
داشتن وب سایت با سرعت بالا
برای طراحی یک وبسایت توسط ابزار وبسایت ساز نیازمند صرف زمان زیادی نیستید. وجود قالبهای آماده در این ابزار به شما کمک میکند تا به سرعت قالب متناسب با کسب و کار خود را انتخاب کنید. در مرحله بعدی کافیست با استفاده از المانهای محتوایی این قالب را پر کنید. هرچه المانهای محتوایی شما جذابتر باشد، وبسایت شما بیشتر دیده خواهد شد.
به طراحی گرافیک نیاز ندارد
یکی دیگر از نگرانیهای افراد برای طراحی وبسایت مهارتهای گرافیکی است. برای ایجاد وبسایت در این ابزار نیاز نیست تا درک تخصصی هنری داشته باشید. یا مهارتهای فتوشاپ یا تایپوگرافی را بلد باشید. طرح های از پیش آماده شده وبسایت ساز برای همین منظور ایجاد شدند. شما تنها میتوانید با یک انتخاب یک طرح مشخص جلوههای گرافیکی فوق العادهای برای وبسایت خود ایجاد کنید.
استفاده از قالب آماده
استفاده از قالبهای آماده این نگرانی را ایجاد میکند که وبسایت تولید شده با سایر وبسایتهای موجود در فضای وب مشابه باشد. اما نگران نباشید وبسایت سازها امکاناتی را برای شما فراهم میکند تا یک وبسایت کاملا متمایز از افراد دیگر تولید کنید. داشتن ویژگیهای از قبیل طرحهای از پیش آماده شده متعدد، عناصر طراحی جذاب و کاربر پسند و امکان شخصی سازی محتوا توسط خود شما باعث میشود تا وبسایتی با ویژگیهای منحصر به فرد بر روی فضای وب ایجاد شود.
معایب استفاده از سایت ساز ها
انتخاب طرح ها با محدودیت
این محدودیت، بیشتر برای افرادی که دارای دانش فنی طراحی وبسایت هستند وجود دارد. این افراد نیاز دارند تا آزادیهای بیشتری برای پیاده سازی طرحهای مدنظر خود در روی وبسایت داشته باشند. اما وبسایت سازها برای ایجاد طرحهای مختلف و پیشرفته تر محدودیتهایی دارد. به علاوه استفاده از وبسایتهای طراحی شده با وبسایت ساز باعث میشود تا شما همیشه بر کدهای نوشته شده بر صفحات خود کنترل کافی را نداشته باشید.
عملکرد محدود صفحات
به هر حال ساخت وبسایت با این ابزار محدودیتهایی را نیز به دنبال دارد. برنامه ارائه شده ممکن است تعداد محدودی از صفحات را برای وبسایت شما ارائه دهد. برای ایجاد درگاههای تجارت الکترونیک گزینههای محدودی را در اختیار شما قرار میدهد و این از قابلیت پاسخگویی شما میکاهد.
این نکته برای کسب و کارهایی که برنامه پیشرفت فوقالعادهای دارند، بسیار مهم است. اگر قصد دارید کسب و کار خود را به سرعت گسترش دهید و یا آن را بزرگتر کنید از وبسایت سازهایی استفاده کنید که قابلیتهای بیشتری را به شما ارائه دهد.