پوستر تبلیغاتی و انواع آن


در طراحی پوستر نیز روش‌ها وترندهایی وجود دارد که استفاده از آنها می‌تواند یک طراحی موفق تر را برای شما رقم بزند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد نکات مهم در طراحی پوسترهای مرتبط با بازاریابی صحبت کنیم با ما همراه باشید.ب برای
استخدام دورکاری بومران نیز میتوانید با بومران همراه باشید.


انواع اصولی طراحی پوستر

پوسترهای پرینتی

در طراحی پوسترها در مرحله اول باید مشخص کنید که پوستر شما قرار است در چه کجا و به چه صورت در معرض دید قرار گیرد. برای مثال اگر پوستر بر روی دیواری نصب می‌شود که پوسترهای متعددی روی آن قرار می‌گیرد باید ابعاد بزرگتری داشته باشد. برای پوسترهای با ابعاد معمول استفاده از ابعاد استاندارد کاغذهایA1 تاA4 می‌تواند مناسب باشد.
برای جلوگیری از ایجاد حاشیه سفید پس از پرینت پوستر، با استفاده از گزینه bleed حاشیه با رنگ مورد نظر خود را برای پوستر انتخاب کنید. در سایت فریلنسری بومران میتوانید طراحی پوستر سفارش بدید.


پوستر شبکه‌های اجتماعی

در طراحی پوستر برای شبکه‌های اجتماعی نسبت به طراحی پوسترهای پرینتی نکات کمتری را باید رعایت کنید. تنها نکته حائز اهمیت در طراحی این پوستر، رعایت سایز استاندارد شبکه اجتماعی مورد نظر است. در پلتفرم‌های مختلف ابعاد استاندارد متفاوت است.
معمولاً طرح‌های مربعی و افقی در صفحه‌های تلفن همراه بهتر دیده می‌شود. بنابراین بهتر است از این طرح‌ها بیشتر برای شبکه‌های اجتماعی ستفاده کنید. در آکادمی دیجیتال مارکتینگ در این مورد بیشتر بخوانید برای شروع کلیک کنید.

. استفاده از قالب‌های آماده

اگر تازه کار هستید و هنوز تعداد زیادی پوستر را طراحی نکرده اید، به شما پیشنهاد می‌شود برای طراحی پوسترهای خود از قالب‌های آماده استفاده کنیم.
در انتخاب قالب نیز باید به مخاطبان هدف خود به هدف اصلی خود از طراحی پوستر توجه کنید . قالب انتخاب شده باید گنجایشlayout مورد نظر شما را داشته باشد. به علاوه ابعاد قالب باید با توجه به نوع کاربردی که شما برای پوستر در نظر گرفته‌اید متناسب باشد.


استفاده از از رنگ برند

رنگ‌های اصلی به کار برده شده در پوستر شما، پیام مشخصی را به مخاطب ارائه می‌دهد. در انتخاب رنگ باید به دو نکته توجه کنید:
اول: رنگ انتخاب شده معرف کسب و کار شما باشد. در این بخش می‌توانید از رنگ‌های به کار برده شده درطراحی‌های مرتبط با برند مانند لوگو استفاده کنید.
دوم: انتخاب رنگ معرف هدف و پیام پوستر است. برای مثال اگر یک رویداد پاییزی را طراحی می‌کنید بهتر است از رنگ‌های گرم مانند نارنجی،قرمز در کنار سفید استفاده کنید.

ایجاد گزینه CTA واضح

وقتی توانستید توجه مخاطب خود را جلب کنید، وقت آن رسیده تا به او بگویید در قدم بعدی باید چه کاری انجام دهد. گزینه اقدام پس از تماس یاCTA به همین منظور در همه طراحی‌های شما باید به کار برده شود.
برای مثال در پوستر مربوط به یک رویداد نوشتن عبارت "آنلاین ثبت نام کنید" یک اقدام پس از تماس است.
CTA باید در انتهای پوستر و با یک فونت متفاوت و رنگ متضاد قرار داده شود تا به خوبی دیده شود.

استفاده از فونت‌های مختلف

اطلاعات ارائه شده در پوستر باید به ترتیب و بر اساس اهمیت خود دیده شود. اطلاعات را می توان از طریق فونت‌های مختلف از یکدیگر جدا کرد. برای مثال اگر دارید برای یک رویداد خاص پوستر طراحی می‌کنید ا
معمولا عنوان رویداد با بزرگترین فوت انتخاب شده نوشته می‌شود. به این ترتیب توجه مخاطب در اولین نگاه به پوستر شما و موضوع جلب خواهد شد. زمان و محل برگزاری و اقدام پس از تماس نیز باید به کمک فونت و رنگ انتخاب شده مورد توجه بیشتر مخاطب قرار گیرد.

تکنیک های راه اندازی کسب و کار آنلاین


 

راه اندازی کسب و کار دیجیتال موفق نیازمند استراتژی‌های درست و کارآمد است. این کسب و کارهای دیجیتال می‌تواند سودآوری فوق‌العاده‌ای را برای شما داشته باشد به شرط آنکه با قواعد بازی آشنا باشید.برای استخدام دورکاری بومران میتوانید با بومران همراه باشید.

در دنیای دیجیتال دیده شدن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کسب و کاری که راه اندازی می‌کنید باید توسط کاربران دیده شود. وب سایت شما درست مانند دانش آموز جدیدی است که وارد یک مدرسه می‌شود.


تکنیک های راه اندازی کسب و کار آنلاین

 

. لیست انتظار تهیه کنید


برای اینکه بتوانید در کسب و کارهای دیجیتال موفق باشید باید بتوانید اطلاعات کارآمدی را از کاربران فعلی وب سایت خود یا افرادی که ممکن است به کسب و کار شما علاقه‌مند باشند جمع آوری کنید.این اطلاعات لیست انتظاری برای خدمات بعدی شما خواهد بود.

استراتژی راه اندازی ایمیل مارکتینگ یک استراتژی بسیار قدرتمند برای همه کسب و کارهای دیجیتال است. برای شروع لیست ایمیل‌های خود را در ابزار ConvertKit وMailchimp  وارد کنید.می‌توانید از Hello Bar برای جمع‌آوری سرنخ‌های ایمیلی استفاده کنید. .

در مرحله بعدی از سئوی وب‌سایت کمک بگیرید. بهینه‌سازی موتورهای جستجو یکی از بهترین راه‌ها برای جلب توجه به وب سایت شما و رشد لیست انتظار است.

بازاریابی محتوا یک راه کم هزینه و آسان برای جذب مخاطبان بیشتر است. برای اینکار باید نیازهای مخاطبان و علاقه‌مندی‌های آنها را بدانید و بر اساس آن محتوای تولید کنید.برای مشاور دیجیتال مارکتینگ رایگان با ما تماس بگیرید.


از استراتژی ارجاع دهی استفاده کنید


استراتژی ارجاع دهی بر اساس بازاریابی دهان به دهان اتفاق می‌افتد. شما با تشویق کاربران کنونی کسب و کار خود از آنها می‌خواهید تا کسب و کار شما را به دیگران معرفی کنند. برای افراد جدید الورود و همچنین کاربرانی که کسب و کار شما را تبلیغ کرده‌اند، خدمات ویژه‌ای در نظر بگیرید. بازاریابی ریفرال استراتژی قدرتمندی است که حتی قبل از  راه اندازی کسب و کار نیز می‌تواند کارآمد باشد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و موفق امروزی بیان می‌کنند که بازاریابی ریفرال را قبل از شروع راه اندازی کسب‌وکار خود شروع کردند. در سایت فریلنسری بومران میتوانید پروژه دریافت کنید.

کلیک کنید.


ایمیل مارکتینگ راه بیندازید


همان طور که در بخش تهیه لیست انتظار گفته شد، ایمیل مارکتینگ یکی از استراتژی‌های قدرتمند برای هر کسب و کاری است که نباید نادیده گرفته شود. اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار هستید حتما برای افرادی که میشناسید ایمیل بزنید و در مورد فعالیت‌های آینده خود و زمان شروع کارصحبت کنید. 

 

 

حضور خود را در فضای مجازی اعلام کنید


برای این کار کافیست در وب سایت‌هایی که توسط کاربران مطالب آنها نوشته می‌شود، در مورد کسب و کار خود بنویسید. زیر مقالات مرتبط نظر دهید و در مورد کسب و کار خود نیز صحبت کنید. در انجمن‌های مرتبط ثبت نام کنید و سوالات مرتبط را پاسخ دهید. سعی کنید در پاسخ سوالات خود در مورد مزایایی که کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد نیز اشاراتی داشته باشید.


 برای دیده شدن از ویدو مارکتینگ استفاده کنید


استفاده از ویدئوها یکی از بهترین روش‌های جذب کاربر در فضای مجازی است.  امروزه محتوای ویدئویی بسیار مورد توجه کاربران حاضر در فضای مجازی قرار گرفته است. اما نکته قابل توجه در تولید این نوع محتوا، کیفیت ویدئوهای تولیدی است.تولید یک محتوای با کیفیت برای ویدیو چندان کار ساده‌ای نیست.  اگر ویدئوی شما سناریوی درستی داشته باشد و بر اساس رفتار کاربران ساخته شده باشد به زودی وایرال شده و توسط کاربران مختلف به اشتراک گذاری می‌شود.

 

 

بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب و کاری در فضای آنلاین از اهمیت زیادی برخوردار است . یک دیجیتال مارکتر هم برای موفقیت در زمینه شغل خود نیازمند ابزار خوب است. ابزاری که به او کمک کند تا وب‌سایت خود را بهتر در معرض دید مخاطبان قرار دهد، مشتریان بیشتری را جذب کند و در نهایت آنها را حفظ و کسب و کار خود را رونق دهد.  برای استخدام دورکاری بومران همراه ما باشید.

.

بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال


برای مشاور دیجیتال مارکتینگ رایگان با ما تماس بگیرید.


تجزیه و تحلیل


Mixpanel

این نرم‌افزار در واقع یکی از نرم‌افزارهای پرکاربرد در زمینه آنالیتیکس است. از دیدگاه مارکترها استفاده و تنظیم این نرم‌افزار بسیار آسان بوده و در کنار گوگل آنالیتیکس می‌تواند یک دید کلی نسبت به عملکرد بازاریابی شما ارائه

Hotjar


این نرم‌افزار به بازاریابان کمک می‌کند تا رفتار کاربران را در هنگام حضور در وب‌سایت خود را دنبال کنند. با استفاده از ابزار قدرتمندی مانند نقشه حرارتی وب‌سایت، ضبط صفحه و نظرسنجی‌ها اطلاعات موجود در پشت رفتار کاربران در وب‌سایت شما را مشخص می‌کند. به عنوان یک بازاریاب داشتن چنین ابزاری به شما کمک می‌کند تا تاثیر طراحی وب‌سایت را بر روی رفتار کاربران بسنجید. به علاوه دانستن این اطلاعات منجر به ارائه راه حل‌های کارآمد برای افزایش تبدیل وب‌سایت میشود. تجزیه و تحلیل سایت خود را به سایت فریلنسری بومران بسپارید. کلیک کنید.


شخصی سازی محتوا


Hubspot Forms

مهمترین ویژگی این نرم‌افزار رایگان بودن آن است. نسخه رایگان نرم‌افزار Hubspot Forms  بسیار کارآمد بوده و محدودیت چندانی نسبت به  نسخه هزینه بر آن ندارد.

از طریق این نرم‌افزار می‌توانید هر تعداد فرم نظرسنجی که مدنظر شماست در فیلدهای مختلف ایجاد کنید. این نرم‌افزار این قابلیت را دارد که به صورت اتوماتیک و رایگان به نرم‌افزار Hubspot CRM  متصل شود.  به علاوه سایر نرم‌افزارهای مربوط به CRM  مانند ابزار مربوط به دیجیتال مارکتینگ نیز می‌توانند با این نرم‌افزار ادغام شوند.

Proof

حتما برای شما هم پیش آمده که به خاطر شلوغی صف در یک رستوران تصمیم بگیرید در آن غذا بخورید. گرچه لزوماً شلوغ بودن صف رستوران به معنی خوب بودن غذای آن نیست. اما به اندازه کافی شما را مجاب می‌کند تا به آنها اعتماد کنید.

این پدیده روانشناختی تایید اجتماعی یا social proof نامیده می‌شود. در واقع باورها و رفتارهای دیگران بر رفتار شما تاثیر می‌گذارد. این پدیده در دیجیتال مارکتینگ نیز کاربرد دارد. با اعلام کردن فعالیت‌های اخیر کاربران در وب‌سایت خود باعث می‌شوید تا کاربر جدید با حضور در وب‌سایت شما به فعالیت در آن تشویق شود.

نرم‌افزار proof  با نمایش اعلام فعالیت‌های اخیر دیگران موجب افزایش تبدیل در وب‌سایت شما خواهد شد.نصب این نرم‌افزار آسان بوده و بهتر است در صفحه اصلی و صفحات پربازدید وب‌سایت از آن استفاده شود.


بازاریابی اتوماتیک و بازاریابی ایمیلی

نرم‌افزارهای این گروه این قابلیت را دارند که بر اساس رفتار کاربران در وب‌سایت شما واکنش نشان دهند. این واکنش می‌تواند به کمک ایمیل‌های ارسال شده به کاربران باشد. استفاده از این نرم‌افزار به شکل قابل توجهی در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند. به خصوص اگر وب‌سایت پر کاربری دارید که در آن کاربران زیادی رفت و آمد می‌کنند و از خدمات ارائه شده توسط شما مانند کتاب‌های الکترونیکی، وبینارها و مشاوره‌های رایگان استفاده می‌کند.


Mailerlite

این ابزار یک پلتفرم انبوه برای  دسترسی به مشتریان از طریق ایمیل است. استفاده از این نرم‌افزار آسان بوده و گزینه‌های مختلفی را برای قیمت  در نظر گرفته است. نکته قابل توجه دیگر این نرم‌افزار قابلیت پذیرفتن کمپین ایمیل‌های قبلی را دارد و بنابراین شما نیاز نیست فعالیت‌های قبلی خود را نادیده بگیرد. کافی است آنها را در نرم‌افزار کپی پیست کنید. به این ترتیب در زمان و هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد شد.

Unless

همه ما می‌دانیم که شخصی سازی محتوا بر اساس رفتار کاربر و اطلاعات بدست آمده از او  چقدر می‌تواند کاربردی باشد.  با این حال برای بسیاری ازSMB ها پیاده‌سازی شخصی سازی محتوا بر روی وب‌سایت های بر پایه وردپرس دشوار است.  مگر  اینکه کاربر اجازه دسترسی به برخی از اطلاعات خود را مانند زمان، مکان و آب و هوا را به شما داده بدهد .

عواملی مانند تعداد مشتریان زیاد ،گواهینامه‌ها، سابقه کاری بالا، جوایز تاحدی اعتماد لازم را در مشتری ایجاد می‌کند. به ترتیب امکان اجازه دسترسی از جانب او بیشتر خواهد بود..

 

گرافیک، ویدئو و سوشیال


Canva

این نرم‌افزار یک ابزار رایگان است که امکان ایجاد طراحی‌های پیشرفته را در کمترین زمان فراهم می‌کند. این نرم‌افزار قابلیت آپلود عکس و لوگو و سایر المان‌های مدنظر شما را دارد. مزیت مهم این نرم‌افزار استفاده آسان از آن است. به طوری که حتی افرادی که در حوزه طراحی متخصص نیستند به سادگی می توانند از این نرم‌افزار استفاده کنند.

از این نرم‌افزار می‌توانید برای تولید اینفوگرافی و ویدیوها برای وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید.

 

 

Tube Buddy

یکی از استراتژی‌های مهم در بازاریابی امروزی استفاده از ویدئوها و فعالیت در یوتیوب است. نرم‌افزار Tube Buddy برای مدیریت کانال‌های یوتیوب استفاده می‌شود.  این نرم‌افزار گزارش بسیار کاملی را در خصوص ویدیوهای منتشر شده در یوتیوب در اختیار شما قرار می‌دهد. به علاوه از طریق این نرم‌افزار می‌توان ویدیوهایی را که توسط رقبا در زمینه کلمه کلیدی مد نظر شما منتشر می‌شود، مورد بررسی قرار دهید.  به این ترتیب در زمان شما برای تحلیل سایر رقبا صرفه جویی خواهد شد.

.