تبلیغات جذاب

تولید تبلیغات جذاب در بازار پرسروصدا و پررقیب امروز توسط ابزار تبلیغات بیشتر از دوره‌های دیگری مورد اهمیت است. تولید یک تبلیغ خوب بیشتر از آنکه نیاز به هزینه‌های گزاف داشته باشد نیازمند هنر جذب مشتری درکوتاهترین و بهترین شکل ممکن است. تبلیغ شما باید با تلفیق زبان طنز و اعتماد بخش مخاطب را مجاب کند که فعالیت مدنظر شما را انجام دهد. از طرفی در متن تبلیغ باید به چیزی اشاره کنید که مشکل مخاطب به حساب می‌آید. .با پلتفرم فریلنسری بومران همراه باشید.تبلیغی موفق است که مخاطب با دیدن آن دست از جستجو بردارد و شما را برای ادامه‌ی مسیر انتخاب کند.در این مسیر میتوانید را دنبال کنید.

تبلیغی خوب است که:

  • از نظرات مخاطبان استفاده کند.
  • نوعی فوریت و احساس نیاز در مخاطب القا کند.
  • اطلاعات مناسبی به مخاطب دهد.
  • متقاعدکننده باشد.
  • داستان جذابی را روایت کند.

تولید تبلیغات جذاب

یک تبلیغ خوب باید یک تا سه فاکتور از فاکتورهای فوق را داشته باشد. از طرفی گرافیک تبلیغ باید به اندازه کافی جذاب باشد.

روش‌هایی که در ادامه‌ی این مقاله به آن اشاره می‌کنیم به شما کمک می‌کند که تبلیغات تاثیرگذاری را تولید کنید.

این روش‌ها به عنوان یک مرجع برای تولید یا ویرایش تبلیغ تولید شده کارآمد هستند. به عبارت دیگر شما می‌توانید از این روش‌ها به عنوان آخرین قدم قبل از آزمونA/B و یا اولین قدم بعد از شکل‌گیری ایده بهره ببرید. دمیتوانید تولید محتوا برای تبلیغات خود سفارش دهبد. برای مشاور بازاریابی دیجیتال در این زمینه با بومران تماس بگیرید.1. از کلمات کلیدی استفاده کنید

اگر می‌خواهید تبلیغ شما در صفحه‌ی نتایج جستجو در الویت‌های بالاتری نمایش داده شود، باید در متن تبلیغ کلمات کلیدی مناسب به‌کار ببرید. استفاده از کلمات کلیدی کلی ترافیک تبلیغ شما را کاهش می‌دهد.

متن تبلیغ را به واضح‌ترین شکل ممکن و بدون ابهام بنویسید.

2. مشکلی از مخاطبانتان را حل کنید

کالا و خدمات شما برای رفع یک نیاز مشخص طراحی شده است. شما باید این ویژگی را تحت عنوان راه حلی برای مشکل مخاطبان بیان کنید. در سایت استخدام فریلنسر میتوانید پروژه برون سپاری کنید.

3. از جملات سوالی استفاده کنید

استفاده از سوال در متن تبلیغ مخاطب تنبل را به چالش می‌کشد. درنتیجه او را برای کلیک بر روی تبلیغ شما تشویق می‌کند.

4. از توصیفات مشتریانتان استفاده کنید

اهمیت به نظرات ن و درخواست ثبت بازخورد منجر به ایجاد اعتماد بین شما و مخاطبانتان می‌شود. شاید یکی از مهمترین علل محبوبیت وب‌سایت‌هایی مانند Yelp همین موضوع است. استفاده از بازخوردهای مثبت مخاطبان در تبلیغات شما مفید است. زیرا سایر مخاطبان به گفته دیگران در مورد شما بیشتر اعتماد می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود که بر روی تبلیغ شما کلیک کنند. برای انجام پروژه در منزل نیز میتوانید از همین الان اقدام کنید و کلیک کنید.

5. با نوشته خود احساس نیاز در مخاطب ایجاد کنید

متن و را به گونه‌ای بنویسید که مخاطبان احساس کنند به کالا یا خدمات شما احتیاج دارند.

المان CTA یکی از المان‌های تاثیرگذار در این حوزه است. برای این المان از کلماتی مانند "بیشتر بیاموزید" استفاده کنید. این کلمات به مخاطب القا می‌کند که شما مطالب آموزنده و کاربردی‌ای برای او تدارک دیده‌اید.

6. از اعداد و داده‌ها استفاده کنید

اعداد اطلاعات بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. استفاده از آمار و ارقام ذهن را به تجسم وا‌می‌دارد و مخاطب را به تبلیغ شما و    اتوماسیون.

نکته جالب‌تر اینکه استفاده از اعداد تنها به تبلیغات مربوط به فروش محدود نمی‌شود.

اعداد باعث می‌شود که:

  • تبلیغات شما گیراتر به نظر برسد.
  • مخاطب احساس کند که برای بدست آمدن این عدد تحقیقاتی انجام شده است.
  • جوانان بیشتر به تبلیغ شما جذب شوند.
  • و در نهایت تعداد کلیک بیشتری داشته باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد