آنالیز کسب و کار مجموعهای از اطلاعاتی است که یک کسب و کار برای شناخت بازار هدف خود جمعآوری میکند. این اطلاعات و آنالیز آنها استراتژیهای آینده یک کسب و کار را مشخص میکند. بنابراین فریلنسر آنالیزکسب وکار نیز نقش پراهمیتی در موفقیت یک کسب و کار دارد.
دانش تحلیل بازار یک دانش تخصصی است که برای دستیابی به آن نیازمند آموزش و کسب تجربه هستید. اما جالب است بدانید که روش فریلنسری برای این نوع کسب و کار بسیار مرسوم است. بسیاری از مدیران ترجیح میدهند که برای تعیین استراتژیهای خود در یک دورهی زمانی مشخص ار فریلنسرهای آنالیز بازار استفاده کنند.
. با بومران همراه باشید.
به عنوان یک آنالیزور بازار وظایف مختلفی را بر عهده دارید. در واقع دامنهی فعالیت شما در این شغل بسیار گسترده و پیچیده است. در ادامه به تعدادی از این وظایف اشاره میکنیم:
انجام پروژه میتوانید تحلیل کسب و کار خود را به فریلنسرهای بسپارید
به عنوان یک فریلنسر آنالیزور بازار باید در تحقیقات مهارت داشته باشید. تنها افرادی برای این شغل مناسب هستند که توانایی جمعآوری و تحلیل اطلاعات را داشته باشند. تحلیگر بازار برای موفقیت در این شغل باید ویژگیهای زیر را داشته باشد:
شاید با خواندن این ویژگیها تصور کنید که دانشتن چنین مهارتهایی ذاتی بوده و اکتسابی نیست. اما جالب است بدانید که بسیاری از دانشگاههای معتبر دنیا دورههایی را برای تقویت این مهارتها ارائه میدهند.در سایت فریلنسری ومران نیز میتوانید کسب و کار خود را توسط. فریلنسرهای تحلیل کنید.
برای اینکه بتوانید موقعیت خود را به عنوان فریلنسر آنالیزور بازار حفظ کنید، باید قبل از هر چیز دانش خود را مرتبا بهروزرسانی کنید. استفاده از ابزارها و تکنولوژیهای جدید برای آنالیز اطلاعات و راهاندازی تحقیقات جدید بسیار موثر است. برخی از کارهایی که برای موفقیت خود در این شغل میتوانید انجام دهید عبارت است از:
برای مشاور بازاریابی دیجیتال با بومران در ارتباط باشید.
امروزه استفاده از اینترنت جز جدانشدنی زندگی ماست. تحقیقات انجام شده درآمریکا نشان میدهد که از هر ده آمریکایی نه نفر هر روز از اینترنت استفاده میکند. و از این تعداد 26% ادعا میکنند که همیشه آنلاین هستند. این آمار به معنی تولید اطلاعات بسیار زیادی در طول روز دز فضای است. کسب و کارهای دیجیتال میتوانند از این اطلاعات برای موفقیت در کسب و کار خود استفاده کنند. بنابراین یک بخش بسیار مهم کسب و کار شما را به عنوان یک آنالیزور بازار ، آنالیز و تحلیل بازار دیجیتال است.
در تحلیل بازار دیجیتال باید اطلاعات مختلفی را از وبسایت، پلتفرمها و شبکههای اجتماعی جمعآوری کنید. در نهایت از این اطلاعات برای پاسخ دادن به نیازهای مشتریان استفاده کنید.
برای مثال باید به سوالاتی مانند سوالات زیر پاسخ دهید.
پاسخگویی به این سوالات و سوالات مشابه آنها به عهدهی آنالیزور بازار است.