تبلیغات دیجیتال مارکتینگ و انواع آن

در استراتژی های بازاریابی امروزی تبلیغات دیجیتال مارکتینگ نقش ویژه‌ای ایفا می کنند. به طوری که نمی توان استراتژی‌های موفقی را بدون تبلیغات دیجیتال برای یک کسب و کار در نظر گرفت. مهم نیست که کسب و کار شما از نوع B2B  یا B2C باشد. در واقع استفاده از تبلیغات دیجیتال این شانس را برای کسب و کار شما به همراه دارد که در معرض دید تعداد بیشتری از مخاطبان قرار بگیرید. اما همه‌ی این از مزایا تنها زمانی به دست می‌آید که تبلیغات شما به درستی مدیریت شده باش. با پلتفرم فریلنسری بومران همراه باشید.

 به کار بردن عناصر خلاقانه

کسب و کار شما عناصر دیداری ای  دارد که از طریق آنها به مخاطبان معرفی می‌شود. این عناصر باید به عنوان مزیت کسب و کار شما نسبت به سایر رقبا عمل کند. بنابراین استفاده از عناصر خلاقانه در تبلیغات دیجیتال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  همه‌ی المان‌ها مانند: لوگو، فونت، رنگ و یا هر المان دیگری که توسط مخاطب دیده می‌شود می‌تواند برند شما را به مخاطبان بشناساند. شما باید از طریق این المان‌ها توجه مخاطب را به خود جلب کنید و خود را در ذهن او ماندگار کنید.  بنابراین استفاده از المان های خلاقانه در عناصر بصری، تاثیر مستقیمی بر نتایج به دست آمده از تبلیغات در فضای مجازی دارد.در سایت استخدام فریلنسر میتوانید تبلیغات خود را به بومران بسپارید.

در تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی باید عناصر بصری شما به قدری خلاقانه و مرتبط باشد که مخاطب تاکنون مشابه آنها را ندیده باشد. به یاد داشته باشید که تبلیغات مختلف در شبکه‌های اجتماعی متفاوت در عین ارتباط داشتن با یکدیگر باید از هم متفاوت باشند. این تبلیغات نباید احساس تکراری بودن را در مخاطب القا کند. در نهایت  تصاویر به کار برده شده باید در راستای داستان در نظر گرفته شده برای تبلیغات باشد و آن را تکمیل کند. به علاوه این تصاویر باید با برند شما همخوانی داشته و در مخاطب ذهنیت مشخصی را القا کند.

 عاقلانه خرج کنید

 وابسته به نوع کسب و کار و اهداف شما برخی از پلتفرم‌ها برای کسب و کار شما ارزشمند‌تر است. بیشتر به این پلتفرم‌ها توجه کنید و زمان و هزینه ی خود را صرف آنها کنید.  اینکه کدام پلتفرم را انتخاب کنید کاملا وابسته به شرایط برند و کمپین تبلیغاتی شما است.

 برای مثال پلتفرم‌های تبلیغاتی جستجو، مانند google Adwords برای کسب و کارهایی مناسب است که یک روند مشخص را طی می‌کنند. این کسب و کارها دارای محصولات و خدمات مشخصی هستند و به خوبی می‌دانند که مخاطبان هدف آنها چه کسانی هستند. این پلتفرم‌ها برای استارتاپ‌هایی که محصولات جدیدی را به بازار ارائه می‌دهند، مناسب نیست.  همچنین برای محصولاتی که مشتریان برای خرید آنها بیشتر تمایل به خرید حضوری دارند، استفاده از این تبلیغات توصیه نمی‌شود.در زمینه فروش محصولات میتوانید از مشاور بازاریابی دیجیتال بهره مند شوید.

  تحلیل نتایج مراحل قبل

قبل از برداشتن قدم‌های بعدی اطلاعات جامعی را در مورد  اقدامات قبلی کمپین خود جمع آوری کنید. دانستن این اطلاعات و تحلیل آنها به شما کمک می کند تا استراتژی های کارآمدتری را در زمینه تبلیغات دیجیتال به کار ببرید. به علاوه باید مرتباً رفتار مخاطبان هدف خود را مورد توجه قرار دهید. گاهی رفتار مخاطبان به علل مختلف تغییر می‌کند. شما باید این تغییرات را در نظر بگیرید و برای گام‌های بعدی مورد توجه قرار دهید.

 توجه به فرآیند خرید

مسیری را که مشتری برای خرید از شما باید طی کند را مورد توجه قرار دهید. به دقت تمام مسیر را آنالیز کنید. تعیین کنید که در هر قدم به مشتری چه اطلاعاتی را ارائه می دهید. و این اطلاعات چه تاثیری بر تصمیم‌گیری برای خرید دارد.

با استفاده از ابزار آنالیتیکس می‌توانید اطلاعات جالبی را در مورد زمان اقامت مخاطب در هر پیج نحوه رفتار او پس از مطالعه این صفحه و مانند این ها به دست آورید تحلیل این اطلاعات به شما کمک میکنه تا مسیر مشتریان خود را برای خرید بهتر بشناسید و و ضعف های موجود در این مسیر را برطرف کنید. به یاد داشته باشید که فرآیند خرید برای مشتری باید به ساده ترین شکل تعریف شود.برای انجام پروژه در منزل و تبلیغات میتوانید از طریق بومران اقدام کنید کلیک کنید.

شناخت مخاطبان هدف

 یکی از جنبه‌های شناخت مخاطبان هدف، تعیین کانال ارتباطی با آنهاست. به عبارت دیگر با شناخت مخاطبان هدف خود خواهید دانست که این افراد بیشتر زمان خود را در چه پلتفرمی می‌گذراند. با انتخاب این پلتفرم و تولید محتوای مناسب برای آن می‌توانید در معرض دید مخاطبان هدف خود قرار گیرید. شناخت مخاطبان هدف از یک سو و استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط افراد به پلتفرم‌های مختلف می‌تواند شما را به سمت برقراری ارتباط با افراد مورد نظر هدایت کند. پلتفرم  فیسبوک یکی از کانال‌های بسیار کارآمد بر اساس این معیار است. در این پلتفرم افراد با بیان علاقمندی‌های خود و اطلاعات جامع در مورد سن و جنسیت به خوبی شناخته می‌شوند.

 ارتباط با پارامترهای شبکه‌های اجتماعی

 برای اینکه بدانید کدام یک از استراتژی‌های شما موفق عمل کرده است، باید بتوانید میان هر پارامتر و میزان خرید محصولات ارتباط مستقیم برقرار کنید. با استفاده از پارامترهای به دست آمده از نتایج آنالیتیکس مشخص کنید، کدام یک از تبلیغات شما منجر به فروش بیشتر شده است.

 پارامترهایی از قبیل واکنش مخاطبان به پست‌های شما، تعداد مخاطبان هدف و فعالیت  رقبا  از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما باید بتوانید این فاکتورها را با فاکتورهای مانند میزان فروش، بازگشت سرمایه، تعداد ثبت نام‌ها و... مرتبط کنید.

تولید محتوای آموزشی چیست؟


تولید محتوای آموزشی یک استراتژی کارآمد و کم هزینه در حوزه‌ی بازاریابی محتوا است. با استفاده از این محتوا می‌توانید با کمترین هزینه با مخاطبان بالقوه‌ی خود ارتباط برقرار کنید و در نتایج جستجو در رتبه‌بندی بالاتری دیده شوید.

در واقع قراردادن یک آموزش مجانی بر روی وب‌سایت شما باعث می‌شود تا مخاطب علاوه بر استفاده از این آموزش با شرکت شما نیز آشنا شود. درنتیجه محتوای آموزشی مشابه محتوای تبلیغاتی عمل می‌کند. با پلتفرم بومران همراه باشید.

هدف اصلی بازاریابی محتوا، تولید یک محتوای کاربردی از دیدگاه مخاطب و جلب نظر اوست. چنین محتوایی از نظر موتورهای جستجو نیز ارزشمند شناخته می‌شود. محتوای آموزشی تمامی این جنبه ها را در بردارد. شما با تولید محتوای آموزشی علاوه بر جذب مخاطب بیشتر ، مشتریان آگاه‌تری خواهید داشت که نیازهای خود را می‌شناسند!

چرا تولید محتوای آموزشی مهم است؟

شاید یک جنبه اصلی و کمتر دیده شده از محتوای آموزشی تاثیرگذاری آن بر ذائقه‌ی مخاطب است. بسیاری از برندهای معروف و شرکت‌های بزرگ از طریق تولید محتوای آموزشی هدفمند محصولات و خدمات آینده خود را تبلیغ می‌کنند.در سایت استخدام فریلنسر میتوانید تولید محتوای سایت خود را سفارش دهید.

این محتواها با هدف برجسته کردن چالش های موجود در یک زمینه خاص تولید می‌شوند. مخاطب با خواندن این محتوا به صورت ناخودآگاه احساس نیازمندی در آن موضوع را تجربه می‌کند. وقتی به اندازه‌ی کافی این محتوای آموزشی دیده شد وقت آن رسیده تا شرکت محصول خود را معرفی کند. احساس نیازمندی ایجاد شده در مخاطب او را به سمت خرید این محصول هدایت می‌کند.

مزایای تولید محتوا آموزشی

افزایش ارتباط و برهمکنش با مخاطب

محتوای آموزشی ارتباط متقابل شما را با مخاطبان افزایش می‌دهد. مخاطب از وب‌سایت شما اطلاعات مفیدی کسب می‌کند. در کنار این اطلاعات شما می‌توانید با مخاطب در قالب درخواست ثبت‌نام یا نظرسنجی ارتباط برقرار کنید و از نیازهای او با خبر شوید.برای انجام پروژه در منزل میتوانید در بومران عضو شوید.

حتی بدون این ابزار نیز با استفاده از موضوعات مورد جستجوی مخاطب و صفحاتی که به آن مراجعه می کند نیز می‌توانید پی به نیازهای او ببرید. این اطلاعات به شما در تولید محصولات با کیفیت تر و مطابق با نیاز و سلیقه‌ی کاربران کمک می‌کند.

تولید مشتریان سرنخ

مخاطب شما به جای اینکه مستقیما تشویق به خرید شود در قالب یک محتوای آموزشی علاقه‌مندی‌های خود را در وب‌سایت شما پیدا خواهد کرد. احتمالا نیاز به اطلاعات در مورد یک موضوع به معنی داشتن نیازمندی در این زمینه است. برای مثال مخاطبی که در مورد آموزش طراحی لوگو جستجو می‌کند. می‌تواند یک طراح باشد که نیازمند نرم‌افزار برای کار خود است یا به دنبال شغل در این زمینه می‌گردد و یا قصد طراحی لوگو برای برند خود را دارد. اگر شما در یکی از این زمینه‌ها فعالیت دارید، باقراردادن یک مطلب آموزشی با این موضوع به مشتری سرنخ خود دست پیدا کرده اید.

 

 

شناخته شدن برند

تولید محتوای آموزشی به افزایش اعتبار و شناخته شدن برند شما کمک می‌کند. همانطور که قبلا اشاره کردیم، تولید محتوای آموزشی با کیفیت به معنی شناخته شما به عنوان یک مرجع معتبر در یک زمینه‌ی مشخص است. طبیعی است که مخاطب به هنگام خرید برند شما را بهتر می‌شناسد و بیشتر به شما اطمینان دارد.برای این کار میتوانید از مشاور بازاریابی دیجیتال بهره مند شوید.

افزایش موقعیت فروش

تولید محتوای آموزشی با کیفیت میزان ترافیک وب‌سایت شما را افزایش می‌دهد. افزاایش ترافیک به معنی بازدید کننده بیشتر و در نتیجه موقعیت فروش بیشتر است.

از طرف دیگر این محتوا کمک می‌کند تا صدای برند شما به گوش مخاطبان برسد. بنابراین مخاطبان ترجیح می‌دهند که به هنگام نیاز به وب‌سایتی که می‌شناسند نیز سری بزنند. و این به معنی افزایش موقعیت فروش است.

افزایش مشتریان وفادار

اگر کاربر برای مطالعه ی مطالب بیشتر برای چندمین بار به وب‌سایت شما مراجعه کند یعنی مطالب ارائه شده در وب‌سایت کارآمد بوده و توانسته است نیازهای مخاطب را برطرف کند. با ایجاد مطالب آموزشی مفید مجموعه‌ای از اطلاعات ارزشمند را در مورد حوزه‌ی کاری خود به مخاطب ارائه می‌دهید. به این‌ترتیب وب‌سایت شما به عنوان یک مرجع معتبر در یک زمینه‌ی خاص شناخته می‌شود. و مخاطبان وفاداری خواهید داشت که برای رفع نیاز خود در این زمینه به شما مراجعه می‌کنند.

این مخاطبان وفادار مشتریان بالقوه‌ی شما خواهند بود. و در صورت نیاز به کالا یا خدمات در زمینه‌ی کاری شما به احتمال زیاد به شما مراجعه می‌کنند.

مراجعه مکرر این مخاطب برای یادگیری مطالب بیشتر باعث می‌شود تا در جریان جدیدترین محصولات و خدمات شما قرار بگیرند. این یعنی یک تبلیغ با کمترین هزینه .

 

فریلنسر طراحی سایت شوید

طراحی ‌سایت یکی از مشاغل پرطرفدار در مدل کسب و کار فریلنسری است.فریلنسر طراحی ‌سایت وظیفه‌ی ایجاد و طراحی صفحات وب را برعهده دارند. این افراد برای برندهای جدید وب‌سایت طراحی می‌کنند و یا وب‌سایت موجود را به‌روزرسانی می‌نمایند.

با پلتفرم بومران همراه باشید.


 انتخاب بین طراحی وب‌سایت و برنامه‌نویسی

بسیاری از افراد در بدو ورود به شغل فریلنسر طراحی سایت آن را با برنامه نویسی اشتباه می گیرند. شما باید تفاوت این دو شغل را بدانید و با توجه به مهارت های خود یکی را انتخاب کنید.

طراح وب کسی است که مسئولیت قسمت ظاهری و طراحی یک وب سایت را بر عهده دارد. یک طراح وب همه‌ی عناصر وب سایت را به طور صحیح و قابل استفاده برای کاربر مرتب می کند، استایل صفحات مختلف را کدنویسی می‌کند و در نهایت ظاهر اصلی وب سایت شما را طراحی می‌کند.

در مقابل یک برنامه‌نویس شخصی است که فعالیت‌های مربوط به توسعه الگوریتم‌های عملکرد وبسایت مانند سیستم‌های پرداخت و تعاملات

 کاربر را مورد توجه قرار می‌دهد. در سایت استخدام فریلنسر میتوانید پروژه دریافت کنید.

با این تعاریف می توانید میان برنامه نویس و فریلنسر طراح سایت تفاوت قائل شوید. یک طراح وب سایت باید علاوه بر دانش برنامه نویسی مرتبط از خلاقیت نیز برخوردار باشد. بسیاری از طراحان وب سایت از این مهارت بی بهره اند. تحقیقات نشان داده که بیش از ۷۲ درصد از وب‌سایت‌ها ظاهری مشابه یکدیگر دارند.


 نحوه کارایی نام دامنه و سرورها

بسیاری از کارفرماها از شما انتظار دارند که علاوه بر طراحی، نام دامنه(domain)  مناسب برای آنها خریداری کنید. و برنامه میزبانی وب سایت (web hosting)  ارائه دهید

به همین علت باید مهارت‌های زیر را بیاموزید:

  • نحوه میزبانی وب سایت و کار با FTP
  • نحوه خرید domain
  • چگونگی مدیریت و نگهداری از سرورها

 

 یادگیری مقدماتی طراحی گرافیک

کارفرماها از فریلنسر طراح سایت انتظار دارند تا در مورد انیمیشن‌ها و لوگوی وب سایت آنها اظهار نظر کند. بنابراین شما باید اطلاعات پایه‌ای در حوزه‌ی طراحی گرافیک داشته باشید تا بتوانید نظرات درستی را ارائه دهید. به علاوه همکاری با فریلنسرهای طراحی گرافیک برای داشتن یک طراحی خوب بسیار تاثیرگذار است.

طبیعی است که داشتن مهارت‌های بیشتر موقعیت‌های شغلی بهتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. بنابراین یاد گرفتن فتوشاپ و آموختن طراحی لوگو در کسب پروژه‌های بهتر  بسیار تاثیرگذار است.از مشاور بازاریابی دیجیتال نیز میتوانید مشورت بگیرید.


 نمونه کار

همه‌ی کارفرماها قبل از شروع همکاری از شما می خواهند تا نمونه‌ای از طراحی‌های قبلی خود را ارائه دهید. حتما لازم نیست قبلا در پروژه ‌ای شرکت کرده باشید. شما می توانید طرح‌های اولیه‌ای رو بر اساس ساخته‌های ذهنی خود ایجاد کنید و از آنها به عنوان نمونه کار استفاده کنید.


اگر دوست دارید روی یک پروژه واقعی تمرکز کنید،می توانید از راهکارهای زیر برای پیدا کردن پروژه استفاده کنید.برای انجام پروژه در منزل نیز میتوانید کلیک کنید.

  • از طریق گوگل پلی یا نرم افزارهای مشابه به دنبال تولید کنندگان بازی یا اپ‌های مختلف بگردید.
  • از میان آنها شرکت‌هایی که وب‌سایت ندارند را شناسایی کنید.
  • برای آنها ایمیل بزنید و توضیح دهید که چرا به وب سایت نیاز دارند.
  • پس از آن پیشنهاد کنید که می‌توانید طراحی وب سایت آنها را به عهده بگیرید.


گاهی از طرف این افراد با پاسخ مثبت مواجه می شوید. این یک موقعیت عالی برای تجربه پروژه واقعی به عنوان یک  فریلنسر است.

قیمت گذاری خدمات

طراحی وب سایت‌های مختلف وابسته به نیازهای کارفرما نیازمند زمان متفاوتی است. بنابراین برآورد هزینه برای هر پروژه بخش اساسی از فعالیت‌های یک فریلنسر را تشکیل می‌دهد.

برای تعیین میزان دستمزد یک پروژه می توانید از روش زیر استفاده کنید:

از طریق جستجوی آنلاین ایمیل یا شماره تماس رقیبان خود را در حوزه‌ی فریلنسر طراحی سایت پیدا کنید.  با آنها تماس بگیرید و خود را کارفرما معرفی کنید. با پیشنهاد پروژه‌ای مشابه پروژه ای که در دست دارید، دستمزد آنها را جویا شوید.

شرکت‌های بزرگ طراحی وب به علت تعداد زیاد کارمندان و هزینه‌های جاری قیمت‌های بیشتری را پیشنهاد می دهند. به همین علت قیمت پیشنهادی شما باید کمتر از آنها باشد.


 استفاده از سایت‌های فریلنسری

از میان سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف فریلنسری تعدادی را انتخاب کنید و در آنها ثبت نام کنید. به یاد داشته باشید که وب سایتی برای شما مناسب است که تعداد رقبا در آنها کمتر باشد. وب سایت‌های بسیار معروف که رقبای زیادی در آنها وجود دارد، احتمال موفقیت شما را کاهش می‌دهد.


برندسازی شخصی

وقتی تمام مراحل قبلی را طی کردید، کم‌کم اعتبار اولیه‌ای برای خود به دست آورده اید. اکنون وقت آن رسیده تا کسب و کار خود را رونق دهید.

در این مرحله باید خود را به عنوان یک برند معرفی کنید تا مردم بتوانند شما و کیفیت کار شما را ارزیابی کنند.

  • ایجاد وب سایت و پایگاه‌های دیگر در فضای مجازی
  • معرفی کارهایی که تاکنون انجام داده اید .
  • بیان رضایت مشتریان قبلی شما

 

فریلنسر طراح ui و ux

فریلنسر طراح ui و ux

 

اصطلاح طراحی ux یا همان ux design  مخفف عبارتuser experience design”  “ و اصطلاح طراحی ui یا همان ui design  مخفف عبارت “user interface design” است.  این دو عنصر طراحی در کنار یکدیگر برای یک محصول مهم هستند. اما علیرغم رابطه‌ی حرفه ای این دو عنصر نقش‌های آنها کاملاً متفاوت است و به جنبه‌های بسیار مختلفی از فرآیند تولید اشاره دارد. قبل از اینکه در مورد تفاوت این دو نوع طراحی و فریلنسر طراح ui و ux صحبت کنیم. ابتدا معنی هر اصطلاح را به صورت جداگانه تعریف می‌کنیم.با پلتفرم بومران همراه باشید.

 طراحی ux چیست؟

طراحی ux یا همان طراحی بر مبنای تجربه کاربر اولین روش طراحی محصولات توسط انسان است. دون نورمن بنیانگذار گروه مشاوره طراحی نیلز نورمن در اواخر دهه ۱۹۹۰ اصطلاح experience design  را در سنعت طراحی وارد کرد.  براساس این تعریف طراحی یک محصول باید با در نظر گرفتن تمام جنبه‌های تعامل کاربر با این محصول انجام شود. این تعریف می‌تواند برای انواع مختلف محصولات به کار برده شود. صرفنظر از نوع محصول تعامل محصول نهایی با کاربر بسیار پراهمیت است.  از آنجاییکه تعریف اصطلاح طراحی ux با پیشرفت صنایع دیجیتال همراه بوده بیشتر از این نوع طراحی در صنایع دیجیتال استفاده شده است.

در طراحی ux تلاش می‌شود تا علاوه بر جنبه‌های ظاهری محصول به جنبه‌های احساسی‌ای که در کاربر ایجاد می کند، نیز توجه شود. در این نوع طراحی، طراح تلاش می کند تا محصول را بگونه‌ای بهبود دهد که کاربران از آن به راحتی استفاده کنند.در  سایت استخدام فریلنسر  نیز میتوانید پروژه دریافت کنید.

 طراحی ui چیست؟

طراحی ui یا طراحی رابط کاربر در واقع مکمل طراحی ux است.  اگر به آگهی‌های شغلی مربوط به طراحی ui نگاه کنید خواهید دید که وظایف شغلی این طراحان چیزی شبیه طراحی گرافیک است. اما تعریف‌های تخصصی ارائه شده در مورد این طراحی بسیار مشابه طراحی ux است. کدام یک از این تعریف ها به واقعیت نزدیکتر است؟

اگر بخواهیم یک بار برای همیشه تفاوت بین طراحی ui و ux را بیان کنیم باید بگوییم که بر خلاف طراحیux ، طراحی رابط کاربر یا ui اصطلاحی کاملاً دیجیتال است. در این طراحی به المان‌هایی که نقطهی تعامل بین کاربر و یک دستگاه دیجیتال یا محصول است،توجه می‌شود. برای مثال صفحه‌ی لمسی در تلفن‌هوشمند یا صفحه‌ی لمسی یکدستگاه قهوه ساز، مثال‌هایی از طراحی ui هستند.

این طراحی به تمام عناصر بصری که ممکن است کاربر در حین استفاده از محصول شما با آن مواجه شود توجه دارد. برای مثال انواع آیکون‌ها و دکمه‌،ها تایپوگرافی و طرح‌های رنگی، فاصله ها، تصاویر و طراحی‌های پاسخگو، همه در مجموعه‌ی طراحی ui قرار می گیرند.

در طراحی ui هدف، تولید یک محصول با کارایی ساده و آسان برای کاربر است.برای انجام پروژه در منزل در سایت عضو شوید. برای مشاور بازاریابی دیجیتال از اینجا اقدام کنید.

 

 

 تفاوت‌های کلیدی بین  ui و ux

برای اینکه بتوانیم تفاوت بین این دو طراحی رو بهتر بیان کنیم از تشبیه یک محصول دیجیتال به بدن انسان استفاده می‌کنیم.

اگر فرض کنیم بدن انسان محصول یک کارخانه مشخص باشد، استخوان‌ها کدهایی هستندکه ساختار اصلی این محصول را تشکیل می‌دهد. طرح های ارائه شده توسط طراحی ux ارگان‌های بدن را مشخص می‌کند. وظیفه‌ی ارگان‌ها اندازه گیری و بهینه‌سازی ورودی ها برای پشتیبانی از عملکرد بدن است.

در مقابل طراحی ui در واقع آراستگی و آرایش بدن را به عهده دارد.برای طراحی و انجام پروژه در منزل میتوانید درسایت عضو شوید.

در طراحی ux طراح باید به جای کاربر فکر کند. در مرحله‌ی اول باید بدانید محصول شما قرار است چه مشکلی از کاربران را حل کند. سپس مرحله به مرحله مراحل استفاده از محصول (از لحظه‌ی استفاده  تا آخرین مرحله) را بررسی کنید. سعی کنید این مراحل را به گونه‌ای طراحی کنید که طی کردن آنها برای کاربر آسان باشد.

با شکل‌گیری اسکلت اصلی محصول توسط طراح ux ، نوبت به طراحان ui می‌رسد تا به این اسکلت جان ببخشند!

این طراحان تمام مسیر تصویری مصرف کننده را مورد توجه قرار می‌دهند. این مسیر شامل اسکرول کردن صفحات به پایین و بالا، المان‌های تصویری برای ارتباط با کاربر و  سایر المان‌های صفحه نمایش می‌شود. در واقع طراحی ui به طراحی انجام شده توسط طراح ux به عنوان ساختار اصلی قابلیت کاربرد می دهد. در این مسیر طراح تلاش می‌کند تا ساختار اصلی را برای کاربر ملموس تر کند.

 چطور یک فریلنسر ux/ui شویم؟

در این بخش با این فرض که شما توانایی این نوع از طراحی را داشته و در این زمینه تخصص دارید، می‌خواهیم در مورد نحوه‌ی کار فریلنسرها صحبت کنیم.

برای موفقیت به عنوان یک فریلنسر ui/ux در مرحله‌ی اول تلاش کنید در گروه‌های مربوط به این طراحان در فیس‌بوک یا سایر پلتفرم‌های اجتماعی عضو شوید. در این گروه‌ها خلاقیت خود را به نمایش بگذارید.

برای اینکه یک طراح موفق باشید باید سخت کوش باشید، مرتب کار کنید و آمادگی آموختن مطالب جدید را داشته باشید. شما باید هر روز دانش خود را بهبود دهید. در طراحی های ui و ux نیز خلاقیت نقش بسزایی دارد. سعی کنید نمونه کارهای خلاقانه ای را خلق کنید.

 

اهمیت مشاور بازاریابی دیجیتال

اهمیت مشاور بازاریابی دیجیتال

 

در دنیای امروز کسب و کارهای آنلاین بخش مهمی از فضای مجازی را در برمی‌گیرد. راه‌های ورود به فضای مجازی برای یک کسب و کار تقریبا برای همه‌ی ما شناخته شده است. با این وجود بخش قابل توجهی از کسب و کارهای آنلاین موفقیت قابل قبولی را بدست نمی‌آورند. همانطور که در دنیای واقعی برای داشتن یک کسب و کار موفق باید رقبای خود را بشناسید و از مد و ترندهای‌ موجود در بازار پیروی کنید. برای داشتن یک کسب و کار موفق در فضای آنلاین در کنار مشاور بازاریابی دیجیتال نیز باید تمامی این نکات را رعایت کنید.

برای رعایت همین نکات و موفقیت در کسب و کار آنلاین لازم است از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید. مشاوران کسب و کار در دیجیتال مارکتینگ دقیقا در همین زمینه فعالیت می‌کنند. در ادامه در مورد کارایی یک مشاور دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما صحبت می‌کنیم.با  پلتفرم بومران همراه باشید.

ایجاد یک استراتژی کاربردی

مشاوران دیجیتال مارکتینگ با دقت بر جزئیات موجود در مورد کسب و  کار شما و تحلیل درست داده‌ها می‌توانند استراتژی‌های کاربردی‌ای را به شما ارائه دهند. آنها با شناخت مخاطبان هدف، موقعیت رقبا و شرایط فعلی کسب و کار شما می‌توانند اطلاعات جامعی را برای برنامه‌ریزی‌های بهتر جمع‌آوری کنند.

آنالیز SWOT یکی از راهکارهای موجود برای جمع‌آوری اطلاعات است. بااستفاده از این روش نقاط قوت، نقاط ضعف و موقعیت‌ها و تهدیدهای موجود برای کسب و کار شما مشخص می‌شود.

پرسونای مربوط به خریداران کنونی شما، کمک می‌کند تا مخاطبان خود را بشناسید. مشاوران دیجیتال مارکتینگ با تهیه‌ی پرسونا از خریداران کنونی شما، کانال‌های ارتباطی موفق میان شما و خریداران را شناسایی می‌کند و در نهایت این پل‌های ارتباطی را برای فعالیت بیشتر در آنها به شما معرفی میکنند.

همه این اطلاعات در کنار تخصص و تجربه یک مشاور دیجیتال مارکتینگ نقشه‌ی راه مشخصی را برای کسب و کار شما فراهم می‌کند. در سایت استخدام فریلنسر بومران میتوانید این موارد از فریلنسرها بخواهید.

استراتژی‌های تبلیغاتی موفق

یکی از فعالیت‌های مهم هر کسب و کار در فضای مجازی استفاده از تبلیغات است. همانطور که می‌دانید این تبلیغات هزینه‌هایی بطور مستقیم یا غیر مستقیم برای کسب و کار شما به دنبال دارند. تبلیغی موفق است که نسبت درآمد به هزینه برای آن از یک بزرگتر باشد.

مشاور بازاریابی دیجیتال برای استراتژی‌های تبلیغاتی شما نیز بسیار موثر خواهند بود.به کمک آنها کانال تبلیغاتی کارآمدتر برای شما مشخص شده و اطلاعاتی از قبیل نحوه‌ی دسته‌بندی مخاطبان، کلمات کلیدی به‌کاربرده شده و بودجه مورد نیاز برای تبلیغات در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای انجام پروژه در منزل نیز میتوانید از بومران اقدام کنید.

 

ایجاد KPI های کاربردی

همه‌ی کسب و کارها از حضور در فضای مجازی اهدافی را دنبال می‌کنند.  مشاور بازاریابی دیجیتال به شما کمک می‌کنند تا پیشرفت خود را در راستای این اهداف مورد بررسی قرار دهید. این کار با معرفی پارامترهای مرتبط با اهداف شما و چگونگی بدست آوردن این پارامترها انجام می‌شود. به علاوه با معرفی ابزار و نرم‌افزارها مناسب برای بدست آوردن و آنالیز این پارامتر به شما کمک می‌کنند تا در طول زمان و برای پروژه‌های مختلف میزان پیشرفت خود را ارزیابی کنید یا با مشاور بازاریابی دیجیتال ما در ارتباط باشید و از اینجا اقدام کنید.

 

ایده‌های خلاقانه

یکی دیگر از مزایای  استخدام مشاور بازاریابی دیجیتال، حضور شخص دیگری در محیط کاری شماست که فارغ همه‌ی دغدغه‌های درون سازمانی استراتژی‌ها و فرآیند کاری شما را رصد می‌کند. این افراد در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ متخصص هستند و ترندهای موجود در بازار را می‌شناسند. بنابراین ایده‌های تخصصی آنها تاثیر بسزایی در رشد کسب و کار شما خواهد داشت.

کمک به رشد کسب و کار 

با گسترش استفاده از فضای دیجیتال در دنیای امروزی راه‌های ارتباطی متعددی با مخاطبان وجود دارد. امروزه مبنای بازاریابی ، بازاریابی همه‌جانبه است. مخاطبان شما وابسته به سلایق و مدل زندگی از کانال‌های مختلفی برای حضور در فضای مجازی استفاده می‌کنند. بنابرای تمرکز بر روی یک کانال موقعیت‌های بسیاری را از شما صلب خواهد کرد.

دانستن روش‌های بازاریابی مختلف شامل انواع پلتفرم‌ها، سئو و ایمیل مارکتینگ است. این افراد به شما کمک می‌کنند تا در همه‌ی کانال‌ها استراتژی‌های مشخصی را داشته باشید و موفق عمل کنید. به علاوه یک کانال ارتباطی منتخب را به عنوان پایگاه اصلی شما در فضای دیجیتال معرفی می‌کنند. این کانال تعدادی بیشتری از مخاطبان شما را در برمی‌گیرد و از اهمیت ویژه‌ای برای کسب و کار شما برخوردار است.